کاج سبز هزینه عمل زیبایی بینی در سال 1409 - کاج سبز

برترین ها: عمل زیبایی بینی نوعی عمل جراحی زیبایی است که برای ترمیم و اصلاح عیوب ظاهری بینی و زیباسازی آن انجام می‌شود، به گونه‌ای که ضمن حفظ فیزیولوژی و عملکرد بینی، ظاهر و شکل آن نیز زیباتر و مناسب‌تر شود. عمل بینی یکی از رایج‌ترین جراحی‌هایی است که امروزه به‌خصوص در کشور ما انجام می‌شود.

عمل بینی ارزان

دوستم با یک و نیم میلیون بینی خود را عمل کرده و بسیار از نتیجه راضی است آیا می توانم به پزشک او اطمینان کنم؟

این ارزانی می تواند علل مختلفی داشته باشد. گاهی اوقات عمل جراحی بینی با هزینه حتی یک میلیون تومان در بیمارستانهای آموزشی تهران توسط رزیدنت ها انجام می شود.

یکی دیگر از علل ارزانی هزینه جراحی زیبایی بینی آشنایی با کارمندان یا پزشکان برخی کلینیک هایی زیبایی است. این کافیست تا برای انجام جراحی زیبایی بینی خود فقط مبلغ ناچیزی بین یک تا دو میلیون تومان بپردازید؛ مبلغی که اگر از کارمندان آن مرکز باشید، به پرداخت هزینه های وسایل مورد استفاده در اتاق عمل و شیرینی پزشک محترم ختم می شود.

از آنجایی که عمل بینی بسیار عمل حساسی است و در صورت عدم موفقیت عوارض جبران ناپذیری در پی دارد عمل های ارزان قیمت تحت نظر افراد بی تجربه توصیه نمی شود.

سن مناسب برای جراحی زیبایی بینی

در جراحی بینی محدودیت سنی مشخصی وجود دارد و توصیه می‌شود قبل از سن تعیین شده این عمل انجام نشود چرا‌که می‌تواند مشکلاتی را برای افراد به همراه داشته باشد. سن عمل جراحی زیبایی در دختران از سن ۱۵ سالگی ودر پسران از سن ۱۷ سالگی به شرط رشد كامل جسمی وفكری وداشتن انگیزه كافی فرد امكان‌پذیر است.

چه کسانی نباید عمل جراحی انجام دهند؟

عمل جراحی پلاستیک و زیبایی بینی در اطفال، افراد مسن و کسانی که بیماری‌هایی مانند سرطان، بیماری‌های خونی، عیوب انعقادی و امراض ناتوان‌کننده مزمن، عفونت‌های حاد، بیماری‌های روانی و قلبی شدید دارند، ممنوع است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 99 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 10 آگوست 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.