کاج سبز راهنمای باز نشدن اینستاگرام با اینترنت ایرانسل و همراه اول و وای فای - کاج سبز

اگر از شما بخواهند چند شبکه اجتماعی محبوب را نام ببرید، احتمالا اینستاگرام ? یکی از آن ها است. با وجود کاربران زیاد و محبوبیت این برنامه، اما برخی از کاربران در استفاده از آن دچار مشکل می شوند. امروز در رهنامه نحوه حل مشکل باز نشدن اینستاگرام با اینترنت ایرانسل، همراه اول، وای فای و.. را به شما آموزش خواهیم داد.

رفع مشکل باز نشدن و کار نکردن اینستاگرام با اینترنت دیتا ، وای ، ایرانسل ، همراه اول و..

How to Fix Instagram Not Working on Wi-Fi or Cellular Data

برای استفاده کامل و مناسب از اینستاگرام، به یک اتصال اینترنت مناسب نیاز خواهید داشت. اما گاهی ممکن است برنامه شما با اینترنت وای فای و یا دیتا کار نکند. در این زمان باید راه حل های زیر را دنبال کنید.

علت باز نشدن اینستاگرام با اینترنت ایرانسل چیست؟ بررسی سرور های اینستاگرام

اینستاگرام دارای کاربران زیاد و در نتیجه سرور و سیستم های پیچیده ای است. پس طبیعی است که گاهی به دلایل مختلف مشکلی در این سیستم ایجاد شده و اینستاگرام به طور کلی برای کاربران قطع شود. در این زمان کار نکردن اینستاگرام با اینترنت ایرانسل ، وای فای و.. کاری از دست کاربران ساخته نیست و فقط باید صبر کنید. جهت اطمینان از این مورد به سایت DownDetector و بخش اینستاگرام بروید. در صورت قطعی کامل برای کاربران، در این سایت گزارش کاربران را مشاهده خواهید کرد.

همینطور اگر به طور کلی نمی توانید هیچ سایتی را باز کنید، پیشنهاد می کنیم مطلب حل مشکل باز نشدن سایت ها در گوشی با اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل را هم مطالعه نمایید.

چرا با اینترنت ایرانسل اینستاگرام باز نمی شود؟ تغییر تنظیمات APN گوشی برای رفع مشکل کار نکردن اینستاگرام با اینترنت موبایل

اگر با اینترنت سیم کارت خود نمی توانید از اینستاگرام استفاده کنید، ممکن است تنظیمات APN گوشی شما دچار مشکل شده باشد. برای حل مشکل کار نکردن اینستاگرام با اینترنت ایرانسل و.. کافیست تا تنظیمات APN را بسته به سیم کارت خود آپدیت و یا بررسی کنید. از آن جایی که تنظیمات بسته به اپراتور و سیم کارت شما متفاوت است، می توانید از آموزش های زیر استفاده کنید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 395 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 4 آگوست 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.