کاج سبز فواید امگا ۳ برای پوست صورت - کاج سبز

پوست

مطمئن هستم که اکثر ما درمورد میزان اهمیت و خواص امگا۳ در سلامتی آگاهی داریم، اما درمورد اسیدهای چرب امگا ۶ که نقش مهمی در سلامت زندگی روزمره‌ی ما ایفا می‌کند، کمتر می‌دانیم. اما آیا می‌دانید که چرا ؟

رژیم‌های غذایی به‌طور متوسط مقدار زیادی اسیدهای چرب امگا ۶ را فراهم می‌کنند اما اغلب فاقد اسیدهای چرب امگا ۳ هستند. امروز چشم‌انداز و جنبه‌ی جدیدی از امگا ۳، چگونگی، زمان درست مصرف و دفعات صحیح به‌کار گیری آن را به شما می‌گویم که می‌تواند به شادابی پوست کمک کند.

ابتدا باید درک کنیم که مسئول سلامت پوستمان هستیم. امگا ۳ را به‌عنوان قطعه‌ا‌یی ضروری برای سلامت سلولی‌ها مجسم کنید. سلول‌های ما ریشه‌ی تمام عملکردهای‌ ما، ارتباطات و سلامت ما هستند. بدن‌ ما دارای ظرفیت ذاتی برای تجربه‌ و بازیابی و شفای، تعیین محیط مناسب، تغذیه و زمان‌بندی است.

بارها و بارها گفته‌ام که امگا ۳ برای سلامت پوست یک عنصر کلیدی است. مهم این است که درک کنیم چنانچه افراد در هر سنی، بدون توجه به شرایط پوستی و دلواپسی‌های مربوط به آن، امگا ۳ را به‌شکل منظم در رژیمشان بگنجانند، ممکن است بهبودی را به شکل محسوسی تجربه کنند.

چربی‌های ضروری امگا ۳ و امگا ۶ همچنین می‌تواند به ساخت غشاهای سلولی سالم بدن کمک کند. گرچه آن‌ها برای سلامت بدن انسان ضروری‌اند اما بدن نمی‌تواند آن‌ها را بسازد. به‌جای آن، باید از‌طریق برنامه‌غذایی‌ آن‌ها را دریافت کنید.

برای اطمینان از دریافت میزان کافی آن سعی کنید حداقل دوبار در هفته وعده‌های سالم ماهی چرب مانند سالمون، ساردین، ماهى خال مخالى یا شاه‌ماهی بخورید.

اضافه کردن بذر کتان یا دانه چیا به غذاها راه خوبی برای تامین مقداری از این اسیدهای چربی ضروری است. در عین حال گردو منبع خوبی از امگا ۳ است و می‌تواند به‌شکل خام به‌عنوان میان‌وعده خورده شود یا بوداده و به غذاهای مورد‌ علاقه‌ اضافه شود.

امی چالمرز، پزشک سلامت پوستی بین‌المللی، مربی سلامت، پزشکی حسی و موسس Mother of Skin واقع در قلب مرکز زیبایی ونکوور، کانادا، می‌باشد. او به‌عنوان یک سخنران بین‌المللی، نویسنده، سخنگو و مربی در “پارادیگم جدید ” در ارتباط با سلامت پوست، شناخته شده است.

پیشینه‌ی گسترده‌اش به عنوان فرمول‌نویس محصولات، مربی بالینی، محقق، مشاور و متخصص درمان پوست USANA مطرح است. او ارائه دهنده‌ی خدمات سلامتی در رابطه با امضای انحصاری توان‌بخشی پوست، بهینه‌سازی سن و سیستم انباشته‌سازی پوست است.

همچنین بخوانید: میزان مصرف قرص امگا ۳

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 102 views بار دسته بندی : مجله زیبایی تاريخ : 23 ژوئن 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها