کاج سبز بهترین انواع فیلم استرچ کدام هستند؟ - کاج سبز

بهترین انواع فیلم استرچ کدام هستند؟

استرچ غذایی چیست ؟ فیلم استرچ ها جزو محصولات بسیار مهم و کاربردی برای بسته ‌بندی محصولات مختلف هستند. در واقع می ‌توان گفت که امروزه برای بسته ‌بندی انواع کالا  از این فیلم‌ ها استفاده می‌شود؛ چرا که به ‌خوبی می ‌توانند از محصول در مقابل ضربه، گرد و غبار و… محافظت کرده و شرایط را برای حمل‌ونقل راحت‌تر کنند.  مورد مهمی که باید در این خصوص حنما باید به آن اشاره کنیم این است که شما باید حتما نسبت ‌به انواع فیلم استرچ هت آگاهی داشته باشید،  تا بتوانید آن را متناسب با نیاز خود و همچنین محصولی را که قصد دارید بسته‌بندی کنید، خریداری کنید.

در غیر این صورت ممکن است که استرچ نامناسبی را خریداری کرده  هزینه‌ای را که بابت خرید آن پرداخت کردید، به هدر بدهید. ما در این مقاله قصد داریم بهترین انواع فیلم استرچ بسته بندی را به شما معرفی کرده و در مورد هر یک توضیحاتی را بیان کنیم. شما می‌ توانید جهت خرید بهترین فیلم استرسچ ها و همچنین نایلون ‌های بسته ‌بندی به سایت شمس پلاست مراجعه کرده و محصول موردنظر خود را خریداری کنید. لازم است بدانید که شمس پلاست حدود نیم ‌قرن است که در این زمینه تجربه دارند و شما می‌توانید براساس سایز، ضخامت و جنس که مدنظر دارید، فیلم استرچ، سلفون و نایلون ‌های بسته ‌بندی مورد نظر خود را انتخاب کنید.

 

 

معرفی فیلم استرچ

اگر بخواهیم به بیان ساده در مورد فیلم استرچ توضیح بدهیم، بایستی بگوییم که این محصول یک روکش پلاستیکی کشسانی است که دور کالاهای مختلف کشیده می‌شود، تا بتواند از این طریق در حمل ‌و نقل و جابجایی از آن‌ها حفاظت کند. مقدار کشسانی فیلم استرچ ‌ها سبب شده که محافظت از محصول به بهترین شکل ممکن انجام شود و ما بابت آسیب ندیدن کالاها خیال راحتی داشته باشیم.

لازم است بدانید که در حال ‌حاضر شرکت‌ها و کارخانه‌ های زیادی جهت بسته ‌بندی محصولات خود از این فیلم‌ها استفاده می‌کنند و تا الان نیز از عملکرد آن‌ها راضی بودند.

فیلم استرچ ها در انواع گوناگونی به تولید می‌رسند و تنوع در آن‌ها بسیار زیاد است. همان‌طور که در ابتدای مطلب نیز گفته شد، آگاهی نسبت ‌به انواع فیلم‌ استرچ ها باعث شده تا شما بتوانید بهترین محصولی را که مدنظر دارید، خریداری کرده و برای بسته‌بندی کالایی که مورد نظر شما مدنظر دارید استفاده کنید. در ادامه به چند مورد از بهترین انواع فیلم استرچ اشاره کرده و توضیحاتی را در مورد هر یک از آن‌ها بیان می‌کنیم.

 

معرفی بهترین انواع فیلم استرچ

همان‌ طور که در ابتدای مطلب نیز گفته شد، فیلم استرچ ها در انواع مختلفی تولید می‌شوند و تنوع در آن‌ها بسیار زیاد است. شما با آشنایی با انواع استرچ می‌توانید بهترین محصولی را که برای بست ه‌بندی کالا لازم دارید، انتخاب کرده و از آن استفاده کنید. چنانچه در مورد فیلم استرچ ها و نایلون‌های بسته‌بندی اطلاعاتی ندارید، می‌توانید با کارشناسان شمس پلاست در ارتباط باشید.

از جمله بهترین انواع فیلم استرچ ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

لازم است بدانید که به‌طورکلی فیلم استراتژی‌ها در دو نوع ماشینی و غیره ماشینی تولید می‌شوند که هر یک از مدل‌های گوناگونی دارد که در ادامه آن‌ها را نام‌برده و به بررسی هر یک می‌پردازیم.

ریخته‌گری

فیلم استرچ ریخته‌گری یکی از بهترین انواع استرچ های ماشینی بوده که توسط فرآیندهای کارخانه‌ای قالب‌گیری می‌شود.  چنانچه به ‌دنبال یک استرچ محکم با مقاومت بالا هستید، پیشنهاد می‌شود که این مدل را انتخاب کنید.ازجمله مزایای استفاده از استرچ های ماشینی می‌توان به هزینه پایین، راندمان بالا، استفاده راحت‌تر و همچنین امنیت بیشتر اشاره کرد.

 مدل باد وزیده شده

همان‌طور که از نام این مدل پیداست، در فرایند وزیدن هوا تولید می‌شود.  این نوع استرس‌ها بسیار قدرتمند هستند و می‌توانند در برابر عوامل مختلفی همانند پارگی مقاومت زیادی داشته باشند. به‌همین خاطر بیشتر برای محصولاتی که دارای لبه تیز هستند مورد استفاده قرار می‌گیرند. اما قیمت این نوع فیلم استرچ ها  نسبت ‌به سایر مدل‌ها تا حدودی بالاتر می‌باشد.

 فیلم استرچ رنگی

این نوع استرچ نیز دارای کاربرد زیادی است و معمولاً برای مواقعی که به مقاومت بالا و جلوگیری از سوراخ شدگی نیاز است، از استرچ ‌های رنگی استفاده می‌گردد.

 فیلم استرچ ها مستحکم شده

از جمله به مورد دیگری که به‌عنوان بهترین فیلم استرچ ها شناخته می‌شود، می‌توان به مدل‌های مستحکم شده اشاره کرد. عمده استفاده از این نوع استرچ ها  برای بسته‌ بندی محصولات بزرگ با حجم زیاد می‌باشد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 126 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 21 آگوست 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.