کاج سبز پرسش پاسخ های جراحی زیبایی بینی - کاج سبز

آیا جراحی بینی با لیزر ممکن است؟

اصطلاح جراحی ممکن است برای بسیاری از افراد ترسناک باشد. به دلیل ترس از اینکه بیماران ممکن است بعد از عمل برخی از عوارض را تجربه کنند، عمل جراحی زیبایی بینی با لیزر به یک روش بسیار مورد علاقه تبدیل شده است.

جراحی زیبایی بینی بدون دردسری را تصور کنید که بعد از جراحی دچار کبودی و خونریزی نمی شوید. اما آیا جراحی بینی با لیزر ممکن است؟ برای بررسی و پاسخ به این پرسش همراه ما باشید.

لینک ها: لیزر بینی ، لیزر بینی گوشتی

 

انواع جراحی کوچک کردن  چانه

در زیبایی صورت ترکیب و تناسب تمام اجزای باهم موثر می باشند. یکی از اعضای موثر بر زیبایی صورت چانه می باشد. اندازه و شکل چانه در در فرم صورت تاثیر می گذارد. به عنوان نمونه چانه بیش از کوتاه و کوچک بینی را بزرگتر نشان می دهد. چانه بزرگ و بلند نیز بینی را کوچکتر از حالت طبیعی نشان می دهد. برای این کار حتما باید به جراح زیبایی صورت مراجعه نمود تا چانه به دقت بررسی شده و معایب آن شناسایی شده و جراحی لازم برای تغییر چانه انجام شود.

روش های جراحی متنوعی برای چانه وجود دارد. منتوپلاستی یا ژنیوپلاستی برای تغییر و ترمیم فرم چانه می باشد که در ادامه به شرح کامل آن می پردازیم

لینک ها: کوچک کردن چانه 

 

چه کسانی به جراحی ترمیم بینی نیاز دارند؟

در صورتی که بعد از اولین عمل بینی و با گذشت مدت زمان کافی از انجام آن، فرد احساس کند که بینی او از نظر ظاهری یا تنفسی هنوز مشکلاتی دارد، می تواند برای عمل ثانویه به بهترین متخصص گوش و حلق و بینی مراجعه کند

لینک ها:  دماغ عملی طبیعی ، ترمیم نوک بینی

برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت دکتر محمد صوفی زاده مراجعه کنید.

منبع: دکتر صوفی

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 161 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 13 آگوست 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.