کاج سبز استایل زیبا و با سلیقه با انتخاب اکسسوری مناسب - کاج سبز

اکسسوری

زیورآلات و اکسسوری بخشی اساسی از ظاهر عاشقان مد است. گردنبند، دستبند، گوشواره یا انگشتر مناسب می‌تواند مکمل خوبی برای لباس شما باشد. در صورت انتخاب نادرست یا عدم استفاده از انواع برند طلا و جواهر استایل شما بی روح به نظر می‌رسد. اگر به استایل خود اکسسوری مناسب اضافه نکنید، در نگاه بسیاری از افراد استایل شما زیبا و بی‌نقص نخواهد بود. ممکن است انتخاب اکسسوری کار خیلی دشوار یا بعضا پیش پا افتاده به نظر برسد، در صورتی که انتخاب زیورآلاتی که برای تکمیل استایل خود می‌پوشیم در ظاهر نهایی ما بسیار مهم است. بدون داشتن اکسسوری‌های مناسب استایل و پوشش شما ناقص و کم رنگ جلوه می‌کند. از طرف دیگر، استفاده بیش از حد از آن‌ها یا انتخاب اشتباه زیورآلات، باعث می‌شود، یک ظاهر زیبا به یک فاجعه تبدیل شود. بنابراین تعادل بین اکسسوری‌های مختلف و لباس‌های‌تان بسیار مهم است،در نتیجه داشتن یک استایل بی‎نقص در گرو انتخاب صحیح کسسوری مناسب آن می‎باشد.

به استایلی که انتخاب کرده‌اید دقت کنید

اکسسوری‌های اسپرت با لباس‌های کژوال هماهنگ هستند و اکسسوری‌های ساده و مینیمال با استایل مینیمال و کلاسیک. البته شما می‌توانید المان‌های مختلف از استایل‌های مختلف را با یکدیگر ترکیب کنید، به شرط آنکه در انتخاب خود احتیاط را در نظر بگیرید. به عنوان مثال اگر استایل‌تان مجلسی و مناسب مهمانی شب است، کیف‌های اسپرت با زیورآلات چوبی و چرمی به هیچ وجه انتخاب مناسبی نیستند. بلکه باید به سراغ انواع برند طلا و جواهر و اکسسوری‌های مجلسی و برند بروید. باز در انتخاب این اکسسوری‌ها باید دقت کنید اگر با تیپ رسمی به محیط کار می‌روید بهتر است به سراغ اکسسوری‌های مجلسی مینیمال و ساده بروید.

اکسسوری های تابستانی

شکل بدن‌تان باید با اکسسوری متناسب باشد

سبک لباس پوشیدن‌تان را بشناسید، اگر بدن‌تان به شکل گلابی است، بهتر است از سبک کلاسیک با ظرفیت‌های خاص خودش استفاده کنید. یک نمونه از بهترین ترکیب اکسسوری برای سبک‌های کلاسیک، ترکیب لباس‌های ساده با الیاف طبیعی مانند کتان و گردنبندی از رشته‌های مروارید است. دقت کنید اگر گردن تان بلند است، می‎توانید گردنبندی با سه رشته مروارید به گردن بی‌اندازید، اما اگر گردن کوتاه و چاق دارید، از گردنبند تک رشته استفاده کنید.

اصل تعادل در انتخاب اکسسوری را فراموش نکنید

اول با خود بی‌اندیشید که دوست دارید لباس‌های‌تان در مرکز توجه باشند یا اکسسوری‌های‌تان؟ اگر لباس‌های‌تان شلوغ و پر از طرح‌های رنگی باشد، بهتر است از اکسسوری‌های ساده استفاده کنید. چرا که انتخاب اکسسوری‌های شلوغ باعث ناهماهنگی استایل‌تان خواهد شد. در عین حال اگر لباس‌های‌تان ساده و تک رنگ است، می‌توانید از اکسسوری های پر زرق و برق و شلوغ استفاده نمائید تا ظاهرتان جلوه‌ی مناسبی پیدا کند و به تعادل برسد. به طور مثال با یک کت و دامن مشکی و سفید می‌توانید هر مدل اکسسوری پر زرق و برقی که دوست دارید ست نمائید.

انتخاب خاص ازمیان اکسسوری‌ها

حتی زمانی که می‌خواهید از میان محبوب‎ترین اکسسوری‌های زنان، دست به انتخاب بزنید، باید بدانید که نمی‌توانید تمام گزینه‌ها را در کنار هم داشته باشید. در میان این اکسسوری‌ها باید به دنبال یک گزینه خاص باشید که احساس خوبی به شما بدهد و در عین حال بتوانید با اکثر لباس‌های‌تان ست نمائید. این اکسسوری باید بتواند در ظاهر شما بر اساس اندازه و رنگ تعادل ایجاد کند.

به رنگ‌ها و طرح‌ها اهمیت دهید

اکسسوری‌ها روش عالی برای افزودن رنگی زیبا به یک لباس ساده هستند. شما می‌توانید برای اینکه استایل‌تان سرزنده و شاد باشد، اکسسوری‌های رنگی و شاد استفاده کنید. به عنوان مثال با پیراهن سفیدتان یک کیف صورتی رنگ بپوشید و یا با لباس مشکی و کرم رنگ‌تان، یک گردنبند فیروزه‌ای پر رنگ استفاده کنید. یکی دیگر از ترفندهای انتخاب رنگ اکسسوری، انتخاب رنگ مکمل یا متضاد است. مثلا اگر پیراهن آبی تیره بر تن دارید، می‌توانید آن را با اکسسوری قرمز رنگ ست کنید.

مجموعه شخصی خود را بسازید

یکی از بهترین راه‌ها برای اطمینان از اینکه همیشه از زیورآلاتی که می‌پوشید احساس خوبی خواهید داشت، شخصی سازی مجموعه خود است. از میان محبوب‎ترین اکسسوری‌های زنان قطعاتی را انتخاب کنید که می‌دانید در طولانی مدت شما را خسته نمی‌کنند و با اکثر لباس‌های شما مطابقت دارند.

استایل تابستانی

کلام آخر

لوازم جانبی یک راه آسان برای زیباتر کردن استایل شماست. باید بدانید که زیورآلات فقط در رنگ‌های طلایی، نقره‌ای، و براق وجود ندارند. در واقع طیف گسترده‌ای را شامل می‌شوند که هر خانمی باید در مجموعه جواهرات خود داشته باشد. شما علاوه بر زیورآلات جذاب انواع برند طلا و جواهر می‌توانید، محبوب‌ترین اکسسوری‌های زنان را از میان اکسسوری‌های بدلی هم انتخاب نمائید. به این ترتیب  می‌توانید تکه‌هایی را پیدا کنید که شامل رنگ‌های خنثی، خاکستری، سیاه یا مات باشد. این قطعات به شما آیتم‌های جدید و خاصی را خواهند داد که می‌توانید در تکمیل استایل خود از آن‌ها استفاده نمائید.

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 139 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 30 آوریل 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.