کاج سبز بررسی بهترین فیلرهای مخصوص صورت در بازار ایران - کاج سبز

یکی از روش‌های بسیار تاثیرگذار برای تغییر فرم صورت و افزایش حجم آن تزریق فیلر است. این روش به شکل سرپایی انجام می‌شود و در همان دقایق ابتدایی قابل مشاهده است. افرادی که قصد دارند فیلر تزریق کنند، برای نتیجه بهتر باید این کار را به پزشک متخصص بسپارند و در کنار آن از فیلرهای دارای مجوز و با کیفیت استفاده کنند. در این مقاله قصد داریم بهترین فیلرهای مخصوص صورت را به شما معرفی کنیم. اگر قصد تزریق فیلر دارید خواندن این متن را از دست ندهید.

بهترین فیلر مخصوص صورت

اگر به دنبال روشی برای تغییر فرم صورت خود و افزایش حجم برخی قسمت‌های آن هستید، تزریق فیلر یکی از بهترین راهکارها است. این کار در کمترین زمان ممکن و به صورت سرپایی در مطب انجام می‌شود و نتیجه آن خیلی زود و به صورت آنی قابل مشاهده است. نکته‌ای که برای تزریق فیلر به صورت باید به آن دقت کنید، مراجعه به پزشک‌های ماهر و متخصص است. علاوه بر آن باید فیلرهایی را برای تزریق به صورت انتخاب کنید که باکیفیت و دارای مجوز باشند. از جمله بهترین فیلر های صورت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

۱٫     معرفی فیلر eptq

در معرفی فیلر eptq باید بیان کنیم که این محصول یکی از موثرترین و بهترین محصولات در زمینه تزریق فیلر محسوب می‌شود که ساخت کشور کره است. کیفیت بالای این محصول باعث شده تا خرید فیلر eptq یک گزینه مناسب برای کانتور لب‌ها، حجم دهی گونه، تغییر در زاویه فک و چانه، تزریق در خط خنده و بسیاری از موارد دیگر باشد. این محصول کره‌ای با چگالی متوسط و بر پایه اسید هیالورونیک تولید می‌شود.

هیالورونیک ماده‌ای است که به شکل طبیعی در بدن یافت می‌شود، اما با افزایش سن، میزان آن در بدن کاهش یافته و در نتیجه حجم بافت نرم پوست به شدت کم می‌شود و چین و چروک اتفاق می‌افتد. در چنین موقعیتی استفاده و خرید فیلر eptq برای بازیابی پوست و پر کردن بخش‌های چروک شده بهترین راهکار است.

علاوه بر آن وجود اسید هیالورونیک در این فیلر سبب تحریک سنتزهای کلاژن ساز می‌شود و در نتیجه عمل محافظت از پوست به بهترین شکل ممکن اتفاق می‌افتد. از ویژگی‌های این فیلر می‌توان به چسبندگی فوق العاده آن به پوست اشاره کرد که در نهایت ماندگاری فیلر را افزایش می‌دهد. ساختار منحصر به فرد این فیلر باعث جذب سریع در پوست شده در نهایت تزریق فیلر کاملاً طبیعی به نظر می‌رسد.

ماندگاری فیلر eptq به موارد مختلفی بستگی دارد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به سبک زندگی، شرایط پوست و سن اشاره کرد. اما در حالت عادی حدود ۶ تا ۱۲ ماه ماندگاری دارد. برای خرید فیلر eptq و تزریق آن حتماً به مراکز فروش معتبر مراجعه کنید و از افراد متخصص در این زمینه کمک بگیرید. برای خرید فیلر در تهران یا سایر نقاط کشور می‌توانید به مجموعه دکتر فیلر مراجعه کرده و نوع اصل این محصول را برای تزریق به پوست خود تهیه کنید.

سوالی که در مورد این محصول مطرح می‌شود این است که آیا در صورت پشیمانی، این فیلر پس از مدتی باز می‌گردد یا خیر؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم بله، با توجه به اینکه پایه این فیلر هیالورونیک اسید است خیلی راحت می‌توانید با تزریق آنزیم هیالورونید این فیلر را برگردانید.

روش‌هایی که این روزها برای جوانسازی و بهبود ظاهر پوست مورد استفاده قرار می‌گیرند، از جمله محبوب‌ترین ابزارهایی در این زمینه هستند. استفاده پررنگ افراد از تکنیک‌های تزریق، باعث شده تا متدهای نوین و به‌روزتری در این حوزه معرفی شود. تزریق فیلر و بوتاکس به‌عنوان دو روش برجسته در این زمینه، مورد توجه و ترجیح اکثر افراد قرار گرفته‌اند. با این وجود، این وضعیت باعث ایجاد گمراهی در انتخاب بهینه‌ترین راه برای جوان‌سازی برخی افراد شده است. تصمیم نهایی درباره انتخاب روش مناسب، پس از انجام بررسی‌های جامع توسط پزشکان متخصص انجام می‌شود. برای بررسی و تفاوت میان بوتاکس و فیلر میتوانید به سایت دکتر فیلر مراجعه و با بررسی مزایای هر یک بهترین انتخاب را داشته باشید

 

 

۲٫     فیلر نورامیس

یکی دیگر از فیلرهای فوق العاده کاربردی و موثر برای تزریق، فیلر نورامیس است. شما با خرید فیلر نورامیس و تزریق آن می‌توانید چین و چروک‌های متوسط تا شدید پوست خود را به خوبی پر کنید و به این شکل جوان‌تر به نظر برسید. نورامیس یک فیلر هیالورونیک اسید است که باعث آبرسانی به پوست و افزایش حجم آن می‌شود.

فیلر نورامیس از ذرات کوچک اسید هیالورونیک تشکیل شده و به همین علت در مقایسه با سایر فیلرها نرم‌تر تزریق می‌شود. نتایج حاصل از تزریق فیلر نورامیس ماندگاری بیشتری دارد و تورمی که پس از تزریق اتفاق می‌افتد بسیار کمتر است. علاوه بر آن در فرایند تزریق فیلر نورامیس با توجه به اینکه این تزریق‌ها حاوی لیدوکائین هستند، پوست بی‌حس می‌شود و فرایند تزریق با درد کمتر و راحت‌تری اتفاق می‌افتد.

فیلر نورامیس محصول یک شرکت کره ای  است و از مواد با کیفیت و استاندارد تهیه می‌شود. این فیلر برای درمان چین و چروک‌های سطحی تا متوسط مناسب است و می‌توان از این محصول برای افزایش حجم لب، پر کردن خطوط و چین و چروک‌های پوست استفاده کرد. زمانی که سن بالاتر می‌رود، چربی به طور طبیعی از پوست حذف شده و تولید الاستین و کلاژن کندتر پیش می‌رود.

در نتیجه در بخش‌های مختلف صورت شاهد کاهش حجم خواهیم بود که در ادامه آن چین و چروک ایجاد می‌شود. با تزریق فیلرهای اسید هیالورونیک ریوانس می‌توانید حجم‌های از دست رفته را پر کنید و چین و چروک‌ها را در نواحی بینی، گونه یا اطراف دهان از بین ببرید.

نتایج حاصل از تزریق فیلر نورامیس بلافاصله پس از تزریق مشاهده می‌شود. مقداری تورم و قرمزی در ناحیه تزریق ایجاد خواهد شد که معمولا پس از ۲۴ ساعت از بین می‌رود. تزریق فیلر ریوانس حدود ۶ ماه تا یک سال ماندگاری دارد و به تدریج کاهش پیدا می‌کند که در صورت تمایل می‌توانید دوباره آن را تمدید کنید.

خرید بهترین فیلر صورت

هنگام خرید بهترین فیلرهای صورت، بررسی و توجه به برخی نکات اهمیت زیادی دارد؛ چراکه در صورت سهل‌انگاری ممکن است عوارض به شدت خطرناکی رخ دهد. با توجه به نکاتی که در ادامه ذکر می‌شود، هیچ مشکلی پیش نخواهد آمد.

  • برای خرید بهترین فیلرهای صورت حتماً به مراکز فروش معتبر مراجعه کنید.
  • به وجود لیبل وزارت بهداشت روی بسته‌بندی فیلر دقت داشته باشید.
  • به سراغ برندهای معروف و معتبر بروید تا نسبت به کیفیت محصول و نتیجه تزریق آسوده خاطر باشید.

شما می‌توانید برای خرید فیلر eptq و خرید فیلر کره ای نورامیس به مجموعه دکتر فیلر مراجعه کنید و نوع اصل این محصول را با قیمت مناسب سفارش دهید.

سخن پایانی

یکی از راهکارهای اساسی برای تغییر فرم صورت و افزایش حجم در بخش‌های مختلف آن، تزریق فیلر است. تزریق فیلر به صورت سرپایی انجام می‌شود و معمولاً نتیجه آن بلافاصله پس از تزریق قابل مشاهده خواهد بود. اگر قصد دارید برای از بین بردن چین و چروک‌های پیشانی و خط لبخند و افزایش حجم گونه و لب‌ها از فیلر استفاده کنید، حتماً به پزشک متخصص مراجعه کرده و فیلرهایی را انتخاب کنید که استاندارد باشند.

از جمله فیلرهای با کیفیت برای تزریق می‌توان به فیلر ریوانس و فیلر eptq اشاره کرد. اگر تصمیم به خرید فیلر در تهران و فیلرهای eptq و ریوانس را گرفته اید، می‌توانید این دو محصول را از دکتر فیلر تهیه کنید و نسبت به کیفیت و اصالت آن‌ها آسوده خاطر باشید.

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 159 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 5 فوریه 2024 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.