کاج سبز بررسی خرید کتاب‌های کمک درسی - کاج سبز

خرید کتاب کمک درسی از دنوکالا

 

منابع کمک درسی یکی از نیازهای مهم همه‎ی دانش آموزان هستند و همانطور که از اسمشان پیداست، این کتاب‌‌ها به این دلیل نگارش شدند که راه و روش یادگیری برای ما آسان تر و بهتر شود. تمامی دانش آموزان می‌دانند که بعد از گذراندن سال نهم تحصیلی، به مرحله‌ی نهایی می‌رسند که شامل درس‌هایی مانند فیزیک، شیمی، زیست و… است. شما عزیزان برای اینکه بتوانید از این مرحله سخت گذر کنید، نیاز به کتاب‌هایی دارید که در این مسیر شما را یاری کنند. کتاب‌های کمک آموزشی معمولا از انتشارات: خیلی سبز، گاج، مهرماه، تخته سیاه و… هستن، که مورد تایید آموزش و پرورش قرار گرفته و در دسترس همه‌ی دانش آموزان قرار می‌گیرند.

ویژگی‌های مهم کتاب های کمک آموزشی:

  • مفاهیم سخت و دشوار را به طور خلاصه برای ما شفاف می‌کنند.
  • تمرین‌های کاربردی و مهمی در آن ها وجود دارد که باعث میشوند خودمان را بسنجیم و ایراداتمان را برطرف کنیم.
  • دارای تست‌های چهار گزینه‌ای هستند که عملکرد ما را در کنکور بهبود می‌بخشد.

منابع کمک آموزشی‌ به چند دسته تقسیم می‌شوند:

  1. دارای درسنامه به همراه تمرینها و تستهای زیادی هستند.
  2. شامل تمام نکات آموزشی هستند که شیوه ی یادگیری را برای ما آسان کرده.
  3. دارای تست‌های چهارگزینه‌ای با پاسخ نامه تشریحی هستند.
  4. مناسب افرادی است که در یادگیری ضعیف و نیازمند به تمرین‌های بیشتر هستند.
  5. کتاب های کمکی، علاوه بر دانش آموزانی که در سطح ضعیف قرار دارن، مناسب افراد در سطح معمولی، جهت مرور مطالب برای درک بهتر هستند.

 

آیا این کتاب‌ها برای یادگیری مناسب هستند؟

به طور کلی این کتاب‌ها به این دلایل ایجاد شدن تا عملکرد دانش آموزان را در یادگیری بهبود دهند تا افراد بتوانند نمرات بالایی در امتحانات کسب کنند. کتاب های کمکی دارای درسنامه‌هایی هستن که فرصت درک بهتر مطالب را برای شما دانش آموزان فراهم می‌کند.

به طور معمول شما با گوش دادن به توضیحات معلم در کلاس، مطالب را درک می‌کنید. کتاب‌های کمک آموزشی برای افرادی که قصد دارن عملکرد بهتری در یادگیری داشته باشن ایجاد شده تا با استفاده از تمرین‌هایی که در آن وجود دارد بتوانند خودشان را برای کنکور آماده کنند.

یکی از علل چاپ این مجموعه‌ برای افرادی است که مطالب رو به خوبی درک نمیکنند و نیاز به یک کتاب آموزشی خوب دارند تا در درس‌های خود موفق باشند.

نقش کتاب درسی و تاثیر کتاب های کمک آموزشی چیست؟

کتاب‌های درسی‌ یکی از اساسی ترین و مهم ترین رسانه در نظام آموزشی هستند که  تمامی معلمان و دانش آموزان از آن استفاده می کنند. کتاب کمک درسی منبعی از تمامی امتحانات، آزمون‌های مدارس و سازمان آموزشی است و تمامی دانش آموزان با استفاده از این منابع مطالب آموزشی را به کمک توضیحات معلم بهتر درک میکنن.

کتاب کمکی به دلیل کیفیت آموزش و محتوا اهمیت زیادی دارن.  نقش کمک درسی ها این است که:

  • دانش آموزان را به مطالعه عادت می‌دهد.
  • معلمان را از بحث‌های اضافی دور می‌کند.
  • باعث صرفه جویی در زمان معلمین برای یادگیری می‌شود.
  • به دلیل نقش، رنگ، نمودار، پرسش و تصاویری که در کتاب‌ها موجود است، شیوه‌ی یادگیری برای ما بهتر می‌شود.
  • کتابهای کمک درسی دانش آموز را وادار می‌کند تا برای مطالعه‌ی خود برنامه ریزی داشته باشند.
  • اطلاعات و نکات مهم را به بهترین شکل به دانش آموز انتقال می‍‌دهد.
  • انگیزه برای یادگیری را در دانش آموز ایجاد میکند.

انواع کتاب های کمک درسی را نام ببرید؟

تمامی دانش آموزان برای اینکه بتوانند نمرات عالی در امتحانات کسب کنند نیاز به کتاب های کمکی دارند. این سری برای اینکه ما بتوانیم به بهترین شکل آموزش ببینیم، انواع متفاوتی دارن که شامل:

  • کتاب کار: به دانش آموزان کمک می کند تا بتوانند با تمرین‌های بیشتر، عملکرد بهتری در یادگیری درس داشته باشن.
  • کتاب تست: مناسب برای تقویت در تست های چهارگانه و آمادگی برای کنکور که مناسب دانش آموزان پایه دوازدهم است.
  • کتاب تیزهوشان: برای دانش آموزانی که به دنبال استعداد های با ارزش خود هستن و قصد دارن که خود را به چالش بکشند مناسب است.

خرید کتاب کمک درسی با تخفیف ویژه

بررسی تفاوت ها و عناوین مختلف کتاب های کمک درسی خیلی سبز

مجموعه های خیلی سبز به علت ساده کردن شیوه ی یادگیری، برای دانش آموزان ایجاد شده است. شیوه‌ی نوشتاری در این کتاب کاملا خودمانی است و طراحی خاصی در جلدهای کتاب قرار دارد که دانش آموزان را مجذوب خود می کند. بهترین کتاب های خیلی سبز شامل موارد زیر است:

  • کتاب کار:

این مجموعه دارای سوالات تستی و تشریحی بدون پاسخ نامه است که دانش آموز باید به همراه معلم به آن‌ها پاسخ بدهد.

  • کتاب هفت خان:

این مجموعه مناسب در رشته ادبیات برای تقویت لغت و املا، قرابت معنایی، آرایه های ادبی و… است. هفت خوان دارای تست های زیادی است که در همه جا قابل مطالعه است و شما را برای کنکور آماده می سازد.

 

  • کتاب شب امتحان:

این مجموعه دارای مباحث مهم و نمونه سوالات امتحانی است که یادگیری را برای دانش آموزان ساده می کنه به همین دلیل به این کتاب، شب امتحان میگن.

  • کتاب تیزهوشان:

این مجموعه به طوری طراحی شده که استعداد های درونی و درخشان دانش آموزان را شکوفا می کنه. در این کتاب سوالات آزمون های انرژی اتمی، استعداد های خارجی، مسابقات ریاضی آمریکایی و… قرار داره.

  • استراتژی برای خواندن و درک مطالب:

چندین استراتژی برای مطالعه کردن و تقویت یادگیری وجود داره که هر چقدر دانش آموزان تمرین و مرور بیشتری داشته باشن شیوه ی یادگیری برای آن ها بهتر میشه.

شما برای مطالعه ی بهتر و درک مطالب باید قوانین زیر را رعایت کنین.

 

این قوانین شامل:

  1. درک کردن معانی کلمه ها و واژگان به طور کامل و دقیق.
  2. در رابطه با مطالبی که مطالعه کردیم، پرسش و پاسخ کنیم.
  3. سرعت مطالعه را برای خودمان تنظیم کنیم و برنامه ریزی مناسبی داشته باشیم.
  4. متن های طولانی و دشوار را برای خود خلاصه کنیم.
  5. تمامی مطالبی را که درک کردیم برای خودمان یادداشت کنیم.
  6. به نکات کلیدی در کتاب اهمیت بدهیم.

 

با استفاده از این روش ها و استراتژی خاص، قدرت یادگیری ما افزایش پیدا می‌کند. پس با استفاده از این استراتژی و کتاب های کمک درسی و تلاش خودمان، می توانیم به نتیجه‌ی خوبی برسیم.

عوامل تاثیر گذار در یادگیری:

یکی از اساسی ترین و مهم ترین موضوع در درس، یادگیری درست و اصولی آن است. برای یادگیری، ابتدا باید آمادگی کامل را داشته باشیم، انگیزه و اهداف خودمون رو تعیین کنیم، از تجربیات قبلی خود استفاده کنیم، محیطی آرام و مناسب برای یادگیری خود تهیه کنیم و این را بدانیم که تمرین کردن و تکرار مجدد یکی از نکات اصلی و مهم در یادگیری است.

توجه به کلیات مطالب به جای جزئیات:

توجه کردن به مفاهیم جزئی گزینه ی مناسبی برای یادگیری و حضور در جلسه ی امتحان نیست. ما باید در مطالعه، تمامی مفاهیم مهم را بخونیم و بعد از مطالعه به طور خلاصه برای خودمون مروری داشته باشیم تا بتوانیم تمامی نکات کلی را درک کنیم. حرکت کردن از کل به جز شیوه ی یادگیری را برای ما بهتر کرده. یادگیری و بررسی جز به جز مطالب، به این معنا نیست که تمامی مفاهیم کلی را مطالعه کرده ایم. کل به این مفهوم است که تمامی اجزا و جزئیات مهم را به هم ارتباط و پیوند بدهیم در غیر این صورت، مفاهیم برای ما قابل درک نیست.

روش تدریس استاد:

در ابتدا استاد باید مطالب درسی را به طور کلی برای دانش آموزان توضیح بده و ارتباط بین اجزا با کل را مشخص کنه. اجزا به تنهایی بی معنا و بی مفهوم است. مطالعه کلی مفاهیم به همراه ارتباط دادن بین اجزا و جزئیات مطالب، قدرت فهم و یادگیری را برای ما آسان تر کرده است.

تمرین و تکرار:

بعد از مطالعه کردن، بهترین گزینه برای یادگیری، تمرین کردن و مرور آن است. به طور کلی مطالعه ی کامل به همراه تمرین و تکرار دوباره، قدرت یادگیری را برای شما افزایش می دهد و نقش بسیار مهمی در درک مطالب برای دانش آموزان داره.

موقعیت و محیط مناسب برای یادگیری :

دانش آموز برای اینکه مطالب را بهتر درک کند نیاز به محیطی دارد که با آن سازگار باشد. محیط مناسب و آرام، تاثیر فوق العاده ای در یادگیری افراد دارد.  ما باید همیشه برای مطالعه و درک بهتر مفاهیم کتاب، خود را در مکانی آرام قرار بدهیم.

 بررسی کتاب ماجراهای من و درسام خیلی سبز:

این سری به طور کلی به این دلیل ایجاد شده، تا دانش آموزان برای یادگیری درس دغدغه ای نداشته باشن. تمامی دانش آموزان برای اینکه بتوانند در امتحانات موفق باشند و درس را بهتر درک کنند و در نهایت در کنکور استرس نداشته باشند به کتاب های کمکی نیاز دارند. کتاب های من و درسام تمامی مطالب مربوط به درس نامه که بسیار سودمند و آموزنده است و تمامی مواردی که ما به آن نیازمند هستیم را به طور واضح و شفاف توضیح داده. پس از تموم شدن مطالعه درس نامه به بخش نمونه سوالات مشابه با امتحانات نهایی می رسیم که با تموم کردن درس نامه شما قادر به جواب دادن به تمامی سوالات هستید. با نکات آموزشی، مفاهیم درس، سوالات و تمرینها ، شما قادر به پاسخ دادن به تمامی امتحانات کلاسی، شفاهی، کتبی و… هستید که نمرات خوبی از آن ها دریافت کنید. در این کتاب نمونه و آزمون های نیم سال اول و دوم موجود هست که به شما کمک می کند تا با مطالعه ی آن ها با خیالی آسوده در جلسات امتحان حضور پیدا کنید.

فروش کتاب کمک درسی از دنوکالا

چه روش هایی برای یادگیری دروس تحصیلی موثر هستند و سرعت یادگیری را افزایش می دهند؟

  • متن کتاب را با صدای بلند بخوانیم:

مطالعه کردن و خواندن با صدای بلند تاثیر بسیار زیادی در یادگیری ما داره و باعث می شه مفاهیم را بهتر درک کنیم و در ذهن خود بسپاریم.

  • نت برداری:

یادداشت کردن بر روی کاغذ تاثیر یادگیری را برای دانش آموزان افزایش می دهد و باعث می شود که نکات و مفاهیم درس را بهتر درک کنن.

  • برنامه ریزی در کلاس های آموزشی:

تصور کنین که مشغول به کارهای زیادی هستین و دغدغه های زیادی در شغل خود دارین برای یادگیری بهتر نیازمند به کلاس های آموزشی هستین که برای این کار باید برنامه ریزی درست و منظمی داشته باشین.

  • آزمایش کردن خود:

تجربیات نشان می دهد که خود آموزی همراه با امتحان گرفتن و مرور کردن مطالب، تاثیر زیادی در یادگیری دانش آموزان داره یعنی مطالب را برای خود توضیح بدیم و خودمون رو آزمایش کنیم که چقدر یاد گرفتیم.

  • روش یادگیری را تغییر بدهیم:

اگر روش مطالعه و یادگیری ما بی نتیجه و بی تاثیر باشد، باید روش های دیگر را امتحان کنیم تا بتونیم با بهترین روش، یادگیری رو برای خودمون مشخص کنیم.

  • تنظیم ساعت خواب:

خواب، تاثیر فوق العاده ای در یادگیری دانش آموز داره، حتی بعد از یک چرت کوتاه متوجه میشویم که یادگیری برای ما چقدر آسان تر میشه. برای اینکه مطالعه ی بهتری داشته باشیم باید برنامه ریزی مناسبی در زمان استراحت و خواب خود ایجاد کنیم.

  • درسی را که یاد گرفته اید به فردی دیگر آموزش بدهید:

آموزش به دانش آموزی دیگر تاثیر بی نظیری در یادگیری ما و فرد مقابل داره. ما بعد از مطالعه و درک کامل از بخشی که مطالعه کردیم، اگر بتونیم به فرد دیگری درس را آموزش دهیم، هم مروری بر مطالب داشتیم و هم به فرد دیگر آموزش دادیم.

  • استراحت دادن به مغز:

زمانی که ذهن دانش آموز خسته است، توان یادگیری شما کاهش پیدا می کنه بنابراین شما نیاز به ریلکس کردن و آرام کردن مغزتون دارین. بعد از اینکه مغز دانش آموز استراحت کامل را انجام داد مجدد باید مطالعه را شروع کنه تا یادگیری مطالب برای او آسان تر شود.

خرید کتاب خیلی سبز از دنوکالا

چگونه یک منبع خوب برای خرید کتاب های کمک آموزشی انتخاب کنیم؟

قبل از اینکه به دنبال یک منبع برای خرید کتاب های کمک درسی بگردیم باید از سطح خودمون شناخت پیدا کنیم. در مرحله ی بعدی باید متوجه شویم که عملکرد کتاب های کمک آموزشی چگونه است و چطور در یادگیری درس به ما کمک می کند. باید به توصیه های افراد با تجربه و مشاوران خود گوش بدهیم تا بتونیم بهترین کتاب کمک درسی را برای خودمون انتخاب کنیم. نظریات افرادی که از این کتاب ها استفاده کردن را بپرسیم و حالا در مرحله ای قرار گرفته ایم که باید منبع قابل اطمینانی برای خودمون پیدا کنیم. اصلا نیازی به جستجو کردن شما عزیزان نیست!!! فروشگاه اینترنتی دنوکالا یک منبع بسیار مطمئن دارای تمامی کتاب های کمک درسی و… است که دانش آموزان میتوانند تنها با چند کلیک ساده از تخفیفات ۵۰ درصدی دنوکالا بهره مند شوند که  یکی از ویژگی های فوق العاده این مجموعه است و  تمامی کتاب های آموزشی و… را با بهترین کیفیت و قیمت مناسب در سراسر ایران ارسال می کند. پس همین الان همراه با من بیا تا با هم ببینیم در این مجموعه چه چیز ای دیگر و جذابی موجود است.

کتاب های کمک درسی برای تمام سال‌های تحصیلی زیر موجود است:

  1. کتاب‌های کمک درسی دبستان: سال تحصیلی اول، دوم، سوم، چهارم، پنجم
  2. کتا‌ب‌های آموزشی دوره متوسطه اول: سال تحصیلی هفتم، هشتم و نهم
  3. خرید کتاب کمک آموزشی پایه: سال‌های دهم و یازدهم
  4. خرید کمک درسی جامع: کنکور

 

بررسی خرید کتاب های کمک درسی دست دوم!

مردم برای خرید کتاب های دست دوم به دو گروه تقسیم بندی میشن، گروهی از افراد هستن که قصد دارن کتاب را به قیمت کمتری خریداری کنن. اما عده ای دیگر مخالف این امر هستن و دوست ندارن که حتی کوچکترین ایرادی در کتابشان باشد.

در گروه اول این افراد دوست دارن کتاب های کمک درسی را به این دلیل که هر روز قیمت های آن ها بالا می رود به شکل دست دوم و با قیمت ها کمتری خریداری کنن، طبق گفته های افراد در گروه دوم، گفته شده در قبال پولی که پرداخت می کنن باید کتابی با جنس خوب تحویل بگیرن.

در این امر هر دو گروه حرف های منطقی می زنن و در اینجا بحث مهمی که وجود داره، سلیقه هست. پس تمامی دانش آموزان و خانواده ها باید به نظر دیگر افراد احترام بزارن.

 

بهترین سایت خرید کتاب های کمک درسی؟

کتاب های کمکی برای عملکرد بهتر دانش آموزان در درس و امتحانات ایجاد شده تا افراد نکات مهم درس و مطالب را بهتر درک کنن و نتایج خوبی از امتحانات و آزمون ها بگیرن. دانش آموزانی که قصد خریداری کتاب های آموزشی را برای کسب نمره ای عالی در امتحانات رو دارن، به دنبال منبعی مطمئن هستن که با خیال آسوده آن را تهیه کنن. دانش آموزان به دلیل افزایش کلاه برداری های اینترنتی ترس از خرید کتاب ها از طریق اینترنت رو دارن. فروشگاه اینترنتی دنوکالا یک منبعی مطمئن برای شما عزیزانی که قصد یادگیری دروس و دریافت نمره ۲۰ رو از امتحانات دارین، ایجاد کرد تا افراد با خیالی آسوده بتونن تمامی کتاب های کمک درسی را با بهترین کیفیت و قیمت های مناسب خریداری کنن.

خرید کتاب های کمک درسی با کیفیت و قیمت مناسب

دانش آموزانی که قصد دارن در درس های خود موفق شوند اما درک بعضی از مفاهیم درس برای آن ها دشوار است، توصیه میشه که از کتاب های کمک درسی استفاده کنن تا بتونن مطالب سخت را به سادگی درک کنن. این کتاب ها نکات کلیدی را به طور خلاصه برای شما توضیح داده و باعث شده تا بخش های اضافی درس را کنار بگذارید و تمامی تمرکز خودتون را برای درک بخش های اصلی کتاب بگذارید. دانش آموزانی که قصد خرید کتاب های کمک درسی رو با بهترین کیفیت و قیمت مناسب دارن اما به دلیل پیدا نکردن یک منبع خوب و عالی از خرید آن منصرف شدن، دیگر نگران نباشن!!  فروشگاه اینترنتی دنوکالا یک منبعی معتبر برای دانش آموزان ایجاد کرده تا آن ها بتونن تمامی کتاب های مورد نیاز خود را با چند کیلک ساده به صورت آنلاین خریداری کنن.

بررسی بهترین و معروف ترین کتاب های کمک درسی سال دوازدهم

سال دوازدهم یکی از مهم ترین سال تحصیلی است زیرا سرنوشت هر دانش آموزی در این مرحله تعیین می شود. مجموعه های خیلی سبز چند کتاب کمک درسی مناسب برای دانش آموزان سال دوازدهم ارائه داده است.

این کتاب ها شامل:

کتاب حسابان ۲ شب امتحان دوازدهم خیلی سبز:

اگر دانش آموز سال دوازدهم در رشته ی ریاضی هستی، به یک کتاب کمک درسی نیاز داری که شب امتحان تو با خیال راحت بگذرونی. کتاب حسابان ۲ پر از نمونه سوالات امتحانی پایه دوازدهم ریاضی که به شما کمک میکنه تا با سوالات امتحان آشنا بشی و با اعتماد به نفس بیشتری در جلسه امتحان حاضر بشی.

کتاب پرسش های چهار گزینه ای فیزیک ۳ دوازدهم ریاضی خیلی سبز جلد دوم:

کتاب فو۱، شامل پاسخ نامه تشریحی و درس نامه های آموزنده و مفهومی همراه با نکته ها، تکنیک ها و جدول های کاربردی است. ویژگی مثبت کتاب پرسش های چهار گزینه ای فیزیک۳، اینه که چیزهای قدیمی و غیر ضروری رو حذف کرده تا شما وقتتون رو سر مطالب خارج از کنکور هدر ندین. درس نامه این کتاب خودش بانک تست چون درس نامه، هر مبحث رو همراه با مثال های آموزشی توضیح داده تا درک مطلب بهتر صورت بگیره.

کتاب ماجراهای من و درسام ریاضی و آمار ۳ انسانی دوازدهم خیلی سبز:

ریاضی و آمار جز درسهایی هستش که با تمرین و تکرار میتونی اشکالات تو برطرف کنی. حالا اگه پایه دوازدهم باشی حتما باید کتابی رو فراهم کنی تا بتونی به خوبی ریاضی رو یاد بگیری و نمره ی قبولی دانشگاه رو کسب کنی. پس این کتاب یکی از بهترین گزینه است. چون مطابق با کتاب درسی پیش میره و با توجه به نکته هایی که داره شما رو یک قدم به نمره عالی نزدیک میکنه.

کتاب جامع ریاضی و آمار انسانی خیلی سبز:

کنکور یکی از مهمترین چالشهای زندگی است که میتونه مسیر زندگی و آینده رو برای دانش آموزان مشخص کنه. یکی از اصلی ‌ترین بخشهای کنکور، زدن تست به اندازه ‌ی کافیه که اصلا نباید ازش غافل شد! البته برای درست تست زدن لازمه که کاملا به متن کتاب تسلط داشته باشیم. این کتاب شامل درس نامه‌ی کامل و دارای کلی سوالات تستی که بهتون کمک میکنه کنکور خوبی رو پشت سر بذارید.

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 102 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 4 فوریه 2024 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.