کاج سبز تجهیزات سینی کابل - کاج سبز

تجهیزات سینی کابل

امروزه از سینی کابل برای سیم کشی برق در ساختمان ها و کارخانه های صنعتی استفاده می شود و استفاده از سینی کابل باعث می شود که سیم ها و کابل ها از آسیب دیدن در امان باشند که برای بهره وری بهتر از این محصول باید از تجهیزات سینی کابل استفاده کرد که به همین منظور ما در این مقاله به بررسی تجهیزات سینی کابل می پردازیم.

مهمترین قطعات سینی کابل

زانویی ۴۵ و ۹۰ درجه

یکی از تجهیزات سینی کابل زانویی ۴۵ و ۹۰ درجه می باشد که این زانویی ها می توانند مسیر سینی کابل را تغییر دهند یعنی اینکه هم می توانند مسیر را کوتاه کنند و همچنین از برخورد با اجسام تیز و سیم ها و کابل های برق دیگر جلوگیری می کنند و چون در مسیر سیم کشی کابل برق احتمال وجود پیچ و خم زیاد است پس سینی را نمی توان خم کرد بلکه از زانویی ۴۵ و ۹۰ درجه می توان استفاده کرد.

نردبان کابل

این قطعه برای سیم و کابل های که به صورت عمودی و در ارتفاعات بالا هستند استفاده می شود که داخل این نردبان پله های وجود دارد که سیم ها و کابل ها را می توان از درون آن عبور داد.

رابط سینی کابل

این رابط ها بین دو سینی کابل اتصال برقرار می کنند و مسیر کابل ها را مشخص و برای مسیرهای که طولانی است گزینه بسیار مناسبی می باشد .

ساپورت سینی کابل

از بهترین و پرکاربردترین تجهیزات ساپورت سینی کابل می باشد که برای محافظت از سینی بر روی دیوار نصب می شود . این ساپورت ها دارای دو نوع دیواری و سقفی هستند که هر کدام از این مدل ها برای متصل کردن سینی کابل به دیوار و سقف کاربرد دارند که برای خرید انواع اتصالات سینی کابل شما می توانید با کارشناسان شرکت الکان کو به صورت آنلاین ارتباط و مشاوره و راهنمایی بگیرید.

سه راهی و چهار راهی سینی کابل

سه راهی و چهار راهی برای گوشه های ساختمان و کنج استفاده می شود البته در مسیرهای که دارای چند راه مختلف است از این سه راهی و چهار راهی هم استفاده می شود.

تبدیل سینی کابل

یکی از قطعات در سینی کابل تبدیل سینی کابل است چون بعضی از سینی ها ظرفیت یا حجم زیادی ندارند باید از سینی بزرگتر استفاده کرد که این کار توسط تبدیل سینی انجام می شود که می توان سینی کابل را با حجم بزرگتر و مقطع متفاوت به همدیگر وصل کرد که شما می توانید برای خرید تبدیل سینی کابل  با شرکت الکان کو ارتباط و مشاوره بگیرید.

پیچ و مهره های سینی کابل

پیچ و مهره در تمام اتصالات سینی کاربرد بسیاری دارد و این پیچ و مهره ها باعث اتصال محکم بین تمام قطعات سینی کابل می شوند و در برابر انواع خوردگی و ضربات مقاومت بالایی دارند.

درب سینی کابل

این قطعه برای محیط های که آسیب دیدگی برق زیاد است بسیار استفاده می شود . این درب از کابل ها و سیم های که درون سینی کابل هستند مراقبت و محافظت می کند و نمای ظاهری سیم کشی را زیباتر می کند .

استفاده از تجهیزات مدرن در ساخت سینی کابل

این تجهیزات با مواد اولیه با کیفیت و دستگاه پانچ CNC تولید می شود که استفاده از این تجهیزات باعث جلوگیری از آسیب دیدگی کابل ها می شود و محافظت و نگهداری از سیم ها و کابل ها برای جلوگیری از احتراق و آتش سوزی به عهده این تجهیزات و سینی کابل می باشد . همچنین از نظر شکل ظاهری این پانچ ها می تواند پانچ موازی ، متقاطع ، پانچ v  شکل و غیره باشد که از لحاظ شکل ظاهری محیط را شیک و زیبا می کند.

قیمت انواع اتصالات سینی کابل

قیمت این اتصالات بر اساس نوع ، محل ، جنس ، وزن ، ابعاد سازه و پروژه های متفاوت تغییر می کند و قیمت ها متفاوت است که به همین منظور شما می توانید به سایت شرکت الکان کو مراجعه و نحوه خرید و قیمت این محصولات را مشاهده نمایید.

سخن پایانی

تجهیزات سینی کابل از مهمترین قطعات و اتصالات در سینی کابل می باشد که کاربرد بسیار مهمی دارد که به همین منظور شما می توانید با شرکت  فولاد صنعت الکان ارتباط و از نحوه سفارش این محصولات اطلاع حاصل کنید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 163 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 21 آگوست 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.