کاج سبز ترفندهای استایل لباس‌های زنانه برای ظاهری باریک و بلند - کاج سبز

شاید بسیاری از افراد قد بلندی که می‌شناسید، به آن اندازه‌ای که فکر می‌کنید خوش‌هیکل نیستند، بسیاری از آن‌ها تنها خوش‌استایل با استفاده از نکات مهم لباس زنانه هستند. در واقع اغلب خانم‌ها دوست دارند که مانند مدل‌ها کشیده و بلند به نظر برسند و این امری طبیعی است. نیازی به انجام کارهای پیچیده یا ناراضی بودن از ظاهر و هیکل خود نیست. تنها باید با ترفندهای استایل لباس‌های زنانه برای ظاهری باریک و بلند آشنا شوید و سپس نتیجه را مقایسه کنید. در ادامه بهترین این ترفندها را شرح می‌دهیم.

۹ ترفند برای باریک و بلند به نظر رسیدن

برای باریک، بلند و لاغر به نظر رسیدن نیازی به هزینه زیادی ندارید. حتی می‌توانید با ترکیب و ست کردن لباس‌های کمد خود و با کمترین هزینه استایل را بهبود ببخشید. از این رو در این قسمت ۹ ترفند مهم خرید لباس زنانه برای ظاهری بلند و باریک را بررسی می‌کنیم.

۱٫     مونوکروم بپوشید.

مونوکروم پوشیدن بهترین ترفند برای لاغرتر و قدبلندتر به نظر رسیدن است. منظور از مونوکروم تک رنگ است. در نتیجه باید لباس‌هایی یک رنگ یا حداقل یک رنگ با چند تناژ رنگی را بپوشید. برای مثال هم بلوز و مانتو و هم شلوار شما باید مشکی باشد. حتی اگر می‌خواهید شال و روسری هم بپوشید، بهتر است از همان رنگ استفاده کنید.

به این ترتیب به صورت یک تکه و بلند به نظر می‌رسید. در حالی که بلوز یک رنگ و شلوار رنگ دیگر خطی در کمر ایجاد می‌کند که شما را کوتاه‌تر نشان می‌دهد. البته در صورتی که لباس‌هایی دقیقاً با یک رنگ و برای مثال دقیقاً یک مشکی را ندارید، می‌توانید از تناژ روشن و تیره هم استفاده کنید.

۲٫     رنگ‌های تیره را انتخاب کنید.

اگر می‌خواهید لاغرتر و باریک‌تر از همیشه به نظر برسید، باید به رنگ‌های تیره روی بیاورید. انواعی از لباس‌های تیره رنگ را با یکدیگر ست کنید و از نتیجه جذاب آن لذت ببرید. هر از گاهی می‌توانید برای تنوع از لباس‌های روشن هم استفاده کنید. البته پیش از آن بهتر است ظاهر خود را در بلوز صورتی با بلوز مشکی مقایسه کنید و متوجه تفاوت چشمگیر در میزان کشیده بودن با مشکی شوید.

۳٫     لباس سایز خود را بپوشید.

یکی از تصورات اشتباهی که برای بلند و باریک به نظر رسیدن وجود دارد، پوشیدن لباس زنانه جذب و تنگ است. در واقع شلوار زنانه جذب و لوله تفنگی تنها باعث کوتاه‌تر نشان دادن پاهای تپل می‌شود. باید آن را با شلوار دمپا گشاد و بوت کات سایز خود جایگزین کنید. این شلوار باید از بالا کمی تنگ باشد و از زانو به پایین گشاد شود.

بلوز و شلوارهای کاملاً گشاد همچون شلوارهای بگی انتخاب مناسبی نیستند. این نوع لباس باعث می‌شود که اندام شما درون آن گم شود و گاهی حتی پرتر نشان داده شوید. در نتیجه باید لباس سایز خود را انتخاب کنید. همچنین می‌توانید دامن کمر بلند را جایگزین شلوار کنید تا استایل باریک و بلند بهتری داشته باشید.

۴٫     راه‌راه عمودی از افقی بهتر است.

اگر می‌خواهید مثل یک خانم بلند و کشیده به نظر برسید، از امروز با لباس‌های راه‌راه افقی خداحافظی کنید. این نوع لباس زنانه می‌تواند باعث پهن به نظر رسیدن اندام شود. در مقابل، راه‌راه عمودی تا حدود زیادی موجب بلندتر و کشیده‌تر شدن ظاهر شما می‌شود.

۵٫     کفش نوک تیز شما را کشیده‌تر نشان می‌دهد.

پوشیدن کفش پاشنه بلند یکی از روش‌های محبوب و رایج در میان بانوان برای بلندتر به نظر رسیدن است. باید مدل کفش را درست انتخاب کنید و صرفاً هر نوع کفش پاشنه‌دار نمی‌تواند ظاهر باریک و بلند و در عین حال جذابی را رقم بزند. کفش‌های نوک تیز بهترین انتخاب است. این نوع کفش شما را کشیده‌تر نشان می‌دهد و البته اگر با کفش پاشنه‌دار راحت نیستید، کفش تخت اما نوک تیز را جایگزین کنید.

۶٫     به یقه لباس دقت کنید.

هر نوع یقه‌ای برای هر نوع استایل و اندامی مناسب نیست. شکل یقه مسئله‌ای است که کمتر کسی به آن توجه می‌کند و در عین حال تأثیر فراوانی در ظاهر دارد. یقه تنگ در باریک و بلند نشان دادن شما تأثیر چندانی ندارد. در مقابل لباس زنانه با یقه هفت یا یقه V شکل تاثیر بسیاری در باریک‌تر به نظر رسیدن اندامتان خواهد داشت.

همچنین باید به مدل موها هم دقت کنید. مدل موهای باز و مدل مصری می‌تواند گردن شما را کوتاه‌تر نشان دهد و در نتیجه کوتاه به نظر برسید. در نتیجه موهای خود را با کلیپس یا کش جمع کنید و با نشان دادن بخشی از گردن، بلندتر به نظر برسید.

 

۷٫     شلوار فاق بلند بهترین است.

شلوار فاق کوتاه نه تنها می‌تواند موجب کوتاه‌تر به نظر رسیدن قد شما شود، بلکه در بعضی اندام‌ها باعث بلندتر به نظر رسیدن بالاتنه و کوتاه‌تر نشان دادن پایین‌تنه می‌شود. در نتیجه شلوار فاق بلند بهترین است. این مدل لباس زنانه تعادل لازم را ایجاد کرده و شما را باریک‌تر و بلندتر نشان می‌دهد.

۸٫     از پترن و نقوش درشت دوری کنید.

لباس‌هایی که دارای چاپ و نقوش بزرگ هستند، در پر نشان دادن اندام تأثیر فراوانی دارند. حتی می‌توان گفت به طور کلی طرح‌های شلوغ چه در شلوار و پیراهن و چه در مانتو باعث کوتاه و پر به نظر رسیدن اندام می‌شود. در نتیجه باید از لباس زنانه با طرح‌های ریز استفاده کنید تا نه تنها شلخته به نظر نرسید، بلکه بهترین استایل بلند و باریک را داشته باشید.

۹٫     اکسسوری مناسب استفاده کنید.

افراد زیادی به این مسئله توجه نمی‌کنند اما حتی اکسسوری هم در داشتن ظاهری باریک و بلند تاثیر دارد. برای مثال گردنبندهای ظریف و بلند می‌توانند شما را کشیده‌تر نشان دهند. همچنین کیف‌های کوچک انتخاب بهتری هستند و کیف‌های خیلی بزرگ می‌توانند در ظاهرتان تأثیر منفی داشته باشند. در ضمن بهتر است برای تکمیل کردن استایل بلند و کشیده خود از یک کمربند نازک هم استفاده کنید.

نتیجه‌گیری

در انتها توجه داشته باشید که همیشه نباید به این اصول و قوانین پایبند باشید. گاهی می‌توانید لباس‌های دلخواه خود را بپوشید و از ظاهر، اندام و قد خود رضایت کافی داشته باشید. گاهی هم می‌توانید با استفاده از این ترفندهای لباس زنانه بلندتر به نظر برسید و از این مسئله لذت ببرید. همچنین برای مطالعه بیشتر در مورد مد و استایل می توانید به بانی مگ مراجعه نمائید.

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 98 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 7 ژانویه 2024 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.