کاج سبز دانلود سریال جدید - کاج سبز

تماشای فیلم و سریال اولین فکری است که در ذهن یک فرد برای پر کردن اوقات فراغت می رسد دیدن فیلم و سریال های جدید می تواند ذهن او را از مشکلات دنیای امروزی راحت کند به همین منظور در دنیا همواره فیلم و سریال هایی ساخته می شود که جوایز متعددی را برنده می شوند و همین موضوع باعث می‌شود که افراد زیادی طالب نوعی خاص از فیلم و سریال ها شوند اما کدام فیلم و سریال برای شما مناسب است؟ همانطور که می دانید انتخاب فیلم و سریال یک امری سلیقه ای است و سلیقه هر فرد با فرد دیگر متفاوت است چرا که یک فرد فیلمی را می پسندد که بازیگران مطرحی در آن حضور داشته باشند اما فرد دیگر فیلمی را می پسندد که فروش فوق العاده ای داشته باشد با این حال می‌توان به نظرسنجی ها و نظرات مخاطبین ارزش قائل شد، لذا دانلود سریال جدید یکی از محبوب ترین عنوان ها در بین مردمان دنیا است که در ادامه مطلب به معرفی چندی از آن می پردازیم.

سریال استارگرل Stargirl

دانلود سریال جدید

سریال استارگرل محصول سال ۲۰۲۰ کشور آمریکا ساخته جف جانز است، اولین قسمت از این مجموعه در تاریخ ۱۸ مه ۲۰۲۰ از شبکه DC Universe نیز منتشر گردید و تا کنون نزدیک به بیش از ۳۹ قسمت از این سریال در قالب سه فصل منتشر شده است که فصل سوم آن نیز در آواخر آگوست ۲۰۲۲ نیز منتشر گردید. داستان اصلی سریال استارگرل بر پایه ابرقهرمان دی‌ سی کورتنی ویتمور است که توسط جف جانز و لی مودر خلق و به وجود آمده است بعد از پخش فصل اول این سریال به صورت همزمان از شبکه دی سی یونیورس و سی‌ دابلیو، فصل دوم به صورت اختصاصی تنها از این شبکه منتشر گردید و برای فصل سوم هم تنها در وب سایت این شبکه قابل دسترس می باشد. بازیگر نقش اصلی سریال استارگرل را برک بسینجر، هنرپیشه ۲۳ ساله و تازه کار و جویای نام آمریکایی ایفا می کند. سریال Stargirl توانست جوایز متعددی را در بخش های تلویزیونی برای خود و تیم سازنده اش به ارمغان آورد که از افتخارات آن می شود به برنده جایزه بهترین بازیگر جوان تلویزیون از آکادمی فیلم ‌های فانتزی آمریکا در سال ۲۰۲۱ نیز اشاره کرد. سریال استاگرل داستان در مورد یک دختر نوجوان به نام کورتنی ویتمور پس از کشف عصای کیهانی پدرش، قدرت ‌های خارق‌العاده‌ ای به دست می‌آورد و به انجمن عدالت آمریکا می‌پیوندد.

دانلود سریال شورویر Shoorveer 2022

سریال شورویر محصول سال ۲۰۲۲ کشور هندوستان به کارگردانی کانیشک وارما و نویسندگی داستان و فیلمنامه ساگار پاندیا و سمر خان است، که به صورت مشترکا نویسندگی داستان و فیلمنامه این سریال را نیز بر عهده داشته اند، شورویر دومین تجربه کارگردانی کانیشک وارما در ساخت سریال می باشد او تا پیش از این یک سریال دیگر را هم کارگردانی کرده بود اما حال به صورت مستقل جدیدا سریال خود را با نام Shoorveer عرضه نموده است این کارگردان تازه کار فعالیت هنری خود را از سال ۲۰۲۰ شروع نموده و حال در دومین سال هنری خود چهارمین تجربه کارگردانی را عرضه نموده است، این سریال که فصل اول آن شامل هشت قسمت می باشد داستان آن در ژانر اکشن و درام روایت می شود و هنرپیشگانی همچون کشمیرا ایرانی، اَنجالی باروت، پریتی گوپتا در این سریال به هنرنمایی پرداخته اند؛ خلاصه داستان : سریال شورویر ۲۰۲۲ داستان در مورد هنگامی که یک حمله قریب الوقوع هند را تهدید می‌کند، یک واحد ویژه ماموریتی را بر عهده می‌ گیرد که شجاعت و قدرت اعضای آن را مورد آزمایش قرار داده و…

سریال ارباب حلقه ها حلقه قدرت

سریال حلقه های قدرت

«ارباب حلقه‌ ها» نوشته «جی.آر.آر. تالکین» از معروف ‌ترین مجموعه رمان‌ های ادبیات انگلیسی‌ است. «پیتر جکسون» با روی پرده آوردن دنیای «تالکین» به شهرت بین‌المللی این نویسنده افزود . در فصل اول سریال ارباب حلقه وقایع هزاران سال قبل از ماجراهای ارباب حلقه‌ ها و هابیت جریان دارد و این سریال در فصل اول در حال بازگو کردن این اتفاقات برای شما تماشاگران است، تماشاگران در این سریال به عصری سفر خواهند کرد که در آن، قدرت ‌های بزرگی پدیدار شده، قلمروها صعود و سقوط کرده ‌اند، قهرمانان غیرمنتظره ‌ای تحت آزمایش قرار گرفته ‌اند و مخوف‌ ترین شرور دنیای تالکین درصدد غرق کردن دنیا در تاریکی بوده است؛ اما دانلود سریال Lord of the rings به علت استقبال مردم دنیا از محبوبیت بالایی برخوردار است که می توان این محبوبیت را از مجموعه سه قسمتی ارباب حلقه ها دانست.

دانلود سریال بریکینگ بد Breaking Bad

بریکینگ بد، افسارگسیخته یا قانون‌شکن (Breaking Bad)  مجموعه تلویزیونی جنایی آمریکایی است که سازنده و تهیه‌کنندهٔ آن وینس گیلیگان می‌ باشد. این مجموعه در شهر البوکرکی در ایالت نیومکزیکوی آمریکا ساخته و تهیه شده‌ است. بریکینگ بد داستان والتر وایت (برایان کرانستون) دانشمند شیمی زحمتکش و بی‌حاشیه که معلم یک دبیرستان است را به تصویر می‌ کشد. وایت در ابتدای داستان متوجه می‌ شود مبتلا به سرطان ریه است. او پیش از فرارسیدن مرگش، برای تأمین مالی خانواده‌اش به همراه دانش‌آموز رفوزه پیشین خود، جسی پینکمن (آرون پال) شروع به تولید و پخش مت‌ آمفتامین (شیشه) می‌ کند اما رفته رفته به این کار آلوده شده و خود تبدیل به یکی از بزرگترین مافیای مواد مخدر در جنوب ایالات متحده می‌ شود؛ بریکینگ بد توانست شانزده جایزه امی ساعات پربیننده از مجموع سی نامزدی را به دست بیاورد. از جمله این جوایز می‌توان به دو جایزه امی بهترین سریال، چهار جایزه امی بهترین بازیگر نقش اول مرد برای کرانستون، سه جایزه امی بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای پاول و دو جایزه امی بهترین بازیگر نقش مکمل زن برای آنا گان اشاره کرد. این سریال در جایزه گلدن گلوب توانسته دو بار نامزد بهترین سریال و چهار بار نامزدی بهترین بازیگر نقش اول مرد برای کرانستون هر کدام با یک برد شود.

سریال خاندان اژدها ۲۰۲۲

سریال خاندان اژدها

شبکه اچ بی او این بار نیز با سریالی بی نظیر برای طرفداران خود آمده است، سریالی که یک پیش درآمد از سریال محبوب گات است؛ سریال خاندان اژدها به علت پر طرفدار و محبوب بودن سریال تاج و تخت دنبال کنندگان زیادی دارد لذا دانلود سریال House of the dragon می تواند یکی از سرگرم کننده ترین سریال ها برای شما باشد تا از دیدن آن لذت کامل را ببرید.

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 188 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 20 سپتامبر 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.