کاج سبز دانلود فیلم - کاج سبز

صنعت فیلم سازی از زمانی که بر روی کار امده است ،فیلم های زیادی را تولید کرده و توانسته است مخاطبان زیادی را جذب کند .از این روش فیلم سازان و کارکنان این صنعت توانستند کسب درامد کنند،اما برای کسب درامد بیشتر علایق متقاضیان را در نظر گرفتند و فیلم هارا ژانر بندی کردند‌. به طور خلاصه فیلم ها در ژانر های : عاشقانه ،تاریخی ، درام، اکشن و…. هستند.اما ژانری که امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته است ،ژانر اکشن میباشد . اما سوال این است که چرا ژانر اکشن طرفداران بیشتری دارد؟ کدام رنج سنی از طرفداران ژانر اکشن هستند ؟فیلم های اکشن معمولا از پرفروش ترین ها هستند اما تعداد محدودی از آن ها در سینما ها توسط منتقدان مورد انتقاد قرار میگیرند،برای همین به این ژانر پرطرفدار ،فیلم پاپ کورنی نیز میگوند. جوانان زیر ۳۰ سال در سینما ها بدون اینکه عمیقا به فیلم فکر کنند یا روی آن تمرکز کنند،صحنه های زد و خورد و جذاب و خطرناک را تماشا میکنند و پاپ کورن خود را میل میکنند! اگر شما عزیزان نیز خواهان فیلم اکشن هستید با دانلود فیلم از سایت همراه مووی لحظات خوشی را به خود هدیه کنید‌.

فیلم Fast x

فست اکس یا فست ایکس، Fast X؛ همچنین شناخته‌شده با نام‌های سریع و خشمگین ۱۰یا سریع و خشن۱۰ میباشد. این فیلم درژانراکشن ،محصول آمریکا در سال۲۰۲۳ به کارگردانی لویی لتریر از فیلم‌نامه‌ای به نویسندگی دن مِیزو و جاستین لین است. این فیلم دنباله‌ای بر اف۹ ،۲۰۲۱ میباشد. در این فیلم بازیگرانی همچون وین دیزل، میشل رودریگز، تایریس گیبسون، لوداکریس، جان سینا، ناتالی امانوئل، جوردانا بروستر، سانگ کانگ، اسکات ایستوود، دانیلا ملچیور، آلن ریچسون، هلن میرن، بری لارسون، ریتا مورنو، جیسون استاتهام، جیسون موموآ و شارلیز ترون نقش آفرینی کرده اند.تهیه‌کنندگان این فیلم اکشن زیبا عبارتند از:نیل اچ. موریتز، وین دیزل، جاستین لین ،جف کرشنبام و سامانتا وینسنت.این فیلم برپایه شخصیت‌های اثر گری اسکات تامسون میباشند.موسیقی این فیلم توسط برایان تایلر وفیلم‌بردار آن استیون اف. ویندن است و همچنین تدوین‌گران آن دیلن‌های اسمیت و کلی ماتسوموتو ولورا یانوویچ و کوربین مل هستند.

این فیلم توسط شرکت های یونیورسال پیکچرز ،اوریجینال فیلم،وان ریس فیلمز،راث/ کرشنبام    فیلمز وپرفکت استورم انترتینمنت تولید شده است و توزیع‌کننده این فیلم یونیورسال پیکچرز است که درتاریخ‌ ۱۲ مه ۲۰۲۳ در روم و ۱۹ مه ۲۰۲۳ درایالات متحده آمریکا آن را منتشر کرد.مدت زمان پخش این فیلم ۱۴۱ دقیقه میباشد .زبان اصلی آن انگلیسی است.این فیلم نقدهای ضد و نقیضی از منتقدان دریافت کرد که نقش‌آفرینی موموآ تحسین، اما انتقاداتی به‌دلیل نویسندگی به آن وارد شد و دنباله‌ای در دست توسعه است و در ۲۰۲۵ منتشر خواهد شد.شایان ذکر است که هزینهٔ ساخت فیلم۳۴۰ میلیون دلار است و با این میزان هزینه جز هشتمین فیلم پرهزینه ی جهان قرار گرفته است وفروش گیشه آن ۶۳۶ میلیون دلار بوده است شما نیز میتوانید با دانلود فیلم ۲۰۲۳ از سایت پربار همراه مووی لحظات خوشی را به خود هدیه دهید.خلاصه ای این فیلم به این صورت است که ،دیزل باید از خانواده اش در برابرظلم موموآ که میخواهد انتقام مرگ پدرش و از دست دادن ثروتش است ، مواظبت کند و….

 

فیلم SISU

فیلم سیسو،sisu، در سال۲۰۲۳ توسط کشور فنلاند تولید شده است. این فیلم در ژانرهای اکشن و جنگی وهیجانی به تولید رسیده است. سیسو توسط Jalmari Helander کارگردانی شده و از جمله بازیگرانی که در این فیلم ایفای نقش کرده اند میتوان به Jorma Tommila و Aksel Hennie و Jack Doolan اشاره کرد.همچنین نویسنده آنJalmari Helander میباشد،که داستان فیلم را به تحریر درآورده است.این فیلم اکشن تاریخی در تاریخ ۲۷ ژانویه ۲۰۲۳اکران شده است وتوانسته است امتیاز ۷٫۵از ۱۰ را در IMDB بدست اورد و جز برترین های جدول قرار گیرد.باکس آفیس این فیلم چیزی  در حدود ۱۱٫۶میلیون دلار میباشد.زبان اصلی این فیلم زیبا انگلیسی_فنلاندی میباشد. فیلم سیسو ۲۰۲۳ ،با حضور در جشنواره های مختلف داخلی و خارجی توسط کمپانی سونی پیکچرز در آمریکای شمالی اکران خود را آغاز نمود. فیلم سیسو که با بودجه ۶ میلیون دلاری نیز به تولید رسیده است توانست در گیشه آمریکای شمالی فروش ۹ میلیون دلاری را نیز به دست آورد.شایان ذکر است که مدت زمانی که این فیلم به خود اختصاص داده است ۹۱دقیقه میباشد و دارای رده ی سنی +۱۳میباشد.این فیلم سینمایی که با سرمایه گذاری سه استدیو فیلمسازی به نام های Stage 6 Films و Subzero Film Entertainment به تولید رسیده است وتمامی مراحل ضبط و تصویر برداری از سکانس های آن نیز در شهر لاپلند فنلاند انجام گردیده است.شما عزیزانی نیز اگر به دیدن این فیلم جذاب علاقه مند هستید، میتوانید به سایت همراه مووی برای تماشای آن مراجعه کنید.داستان این فیلم به این صورت است که یک سرباز سابق به اسم آتامی کورپب در بیابان لاپلند فنلاند ،طلای زیادی رل کشف میکند و در تلاش است آن را باخودش به شهر ببرد که سربازهای نازی از این قضیه بو میبرند و طلاهای اورا توقیف میکنند و….

 

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 129 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 21 ژوئن 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.