کاج سبز راز زیبایی پوست زنان کره ای لو رفت! - کاج سبز

زیبایی پوست مردان و زنان کره ای در سال های اخیر زبان زد تمام دنیا بوده و محبوبیت بسیاری پیدا کرده به گونه ای که بازیگران و خواننده های زیادی از این کشور مطرح شده اند.آیا این هدیه ای از طرف خداوند برای کره ای هاست یا راز زیبایی را پیدا کردند؟در این مقاله از فروشگاه زیبایی کیووی کالا قصد داریم چند راز و سنت کره ای ها که به زیبایی پوستشان کمک می کند را برای شما فاش کنیم.

پاکسازی پوست :

زنان کره ای از قدیم الایام به پاکسازی پوست اهمیت می دادند و هر روز پوستشان را از آلودگی ها و آرایش تمیز می کنند.برای پاک کردن آرایش ابتدا از محصولاتی که مبتنی بر روغن هستند و در مرحله دوم از محصولاتی که مبتنی بر آب هستند استفاده کنید تا منافذ پوست را تمیز کند.

سعی کنید هیچ وقت با آرایش نخوابید چرا که باعث افزایش عفونت های چشم و پوست می شود چرا که مواد شیمیایی حاصل از مواد آرایشی به چشم نفوذ می کند.

ماساژ صورت :

همانطور که می دانید ماساژ باعث گردش خون بهتر پوست می شود و خاصیت ارتجاعی پوست را هم افزایش می دهد.این کار را میتوانید با دستگاه های مخصوص یا حتی دستانتان انجام دهید.

ماساژ صورت میتواند استرس و خستگی های پوست را از بین ببرد که به جوانسازی پوست هم حتی کمک می کند.

توجه کنید که ماساژ صورت قواعد خاصی دارد و حتما قبل از آن آموزش ببینید تا به بهترین نحو آن را انجام دهید.

بخار :

کره ای ها معتقدند دوش گرفتن بخار و در کنار آن ماساژ صورت باعث احیا و ترمیم پوست صورت می شود.

هنگامی که بخار آب منفافذ را باز می کند و آن را از آلودگی ها پاک می کند،ماساژ صورت باعث تر و درخشان تر شدن پوست می شود.

هنگام دوش با بخار آب،حدود ۵ تا ۷ دقیقه به وسیله نوک انگشتانتان با حرکات دایره ای و رو بالا پوست صورت و گردنتان را ماساژ دهید.

ضد آفتاب :

آفتاب یکی از دلایل نابودی پوست شماست!شاید بپرسید چرا؟

آفتاب اصلی ترین دلیل ایجاد لک های تیره یا قهوه ای روی پوست است که در اثر استفاده نکردن از ضد آفتاب به وجود می آید.

سرطان پوست،پیری و افتادگی پوست بخشی از مضرات اشعات UVA و UVB خورشید است که به مرور زمان تاثیر خود را روی پوست می گذارد.پیشنهاد می کنیم اگر سن و سالی ندارید و هنوز به میانسالی نرسیدید ضد آفتاب را خیلی جدی بگیرید و همیشه از آن استفاده کنید.

زنان کره ای به طور مرتب و روزانه از ضد آفتاب استفاده می کنند و همین موجب ضد لک شدن پوستشان شده است.آن ها حتی در روز های ابری هم از ضد افتاب استفاده می کنند.

سعی کنید از ضد افتاب های طیف SPF 30 – 50 استفاده کنید که مقاومت خوبی در برابر اشعه UV دارند.

روتین پوستی :

داشتن روتین پوستی مناسب نیاز به دانش دارد و هر کسی نمیتواند به شما روتین پوستی معرفی کند،برای داشتن روتین پوستی حتما به پزشکان یا افرادی که در این زمینه تجربه و تخصص دارند مراجعه کنید.

کره ای ها روتین پوستی سبکی دارند و همیشه از محصولات اورجینال و با کیفیت استفاده می کنند.

نوشیدنی ها :

یکی دیگر از راز زیبایی پوست زنان کره ای نوشیدنی هایی مانند چای جنسینگ،چای جو و چای سبز است که سرشار از انتی اکسیدان هستند و مشکلاتی مانند آکنه را برطرف می کنند تا پوستی شفاف تر و روشن تر داشته باشید.

این نوشیدنی های دم کرده علاوه بر کاهش وزن،به جوان سازی و گردش خون منظم نیز کمک می کند.

با نوشیدن یک فنجان از نوشیدنی های بالا به صورت روزانه به سلامت پوستتان کمک کنید.

ماسک ورقه ای :

شاید شما هم تصاویر زنان کره ای هنگام مراقبت از پوستشان دیده باشین که بدون استثنا همه ی آن ها از ماسک های ورقه ای استفاده می کنند.

ماسک های ورقه ای آغشته به مواد دوست دار پوست و ویتامین ها هستند کهزنان کره ای هم به دلیل آبرسانی و تغذیه فوری از ماسک های ورقه ای در روتین پوستیشان استفاده می کنند.

اگر شما هم پوستی شفاف و مرطوب را می خواهید حتما ماسک های ورقه ای با کیفیت را در روتین پوستیتان قرار دهید تا نتیجه آن را به چشم ببینید.

روش صحیح استفاده از محصولات آرایشی :

روش صحیح استفاده از محصولات مراقبت از پوست به اندازه کیفیت آنها مهم است. بنابراین، زنان در کره مطمئن می‌ شوند که از مزایای بیشتری از محصولات بهره مند شوند.

مثلا مرطوب کننده ها و سرم های خود راروی پوست نمی مالند، بلکه محصول را نقطه نقطه می کنند یا روی نوک انگشتان خود می مالند تا گرم شود و سپس به صورت دایره ای به تمام صورت خود می زنند.

آنها پس از آن به صورت خود ضربه می زنند و به آرامی ماساژ می دهند زیرا معتقدند با این کار محصول بهتر جذب می شود و فواید زیبایی بیشتری دارد.

لایه برداری :

آخرین راز زیبایی پوست زنان کره ای لایه برداری اصولی پوست است.

کره ای ها در استفاده از لایه بردار ها،یک قدم فراتر گذاشته اند و بنابراین پوست بهتری نسبت به بسیاری از ما به نمایش می گذارند.

کره های معتقدند که استفاده از یک پارچه نرم آغشته به آب گرم برای شستشوی صورت یک راز مهم در سلامت پوستشان است. این کار برای پوست ملایم است و کار را به خوبی انجام می دهد.

کثیفی و روغن های بجا مانده روی پوست را می‌ گیرد و در عرض چند دقیقه پوست شما را شفاف‌ تر و روشن‌ تر می‌ کند. همچنین، به دور نگه داشتن چین و چروک و خطوط ریز کمک می کند.

یک پارچه نخی را در آب داغ خیس کنید و آب آن را فشار دهید. به آرامی آن را روی صورت با حرکتی رو به بالا بکشید تا صورتتان لایه برداری شود.

سخن پایانی :

در نوشته چند راز زیبایی پوست کره ای ها را برای شما شرح دادیم و با تکرار این کار ها میتوانید پوستی سالم و جوان داشته باشید.

البته توجه کنید که در برخی مسائل زیاده روی نکنید و طبق روتین پوستیتان که توسط متخصص طراحی شده عمل کنید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 87 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 18 نوامبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.