کاج سبز فروش چسب ضد اسید کاشی در تهران و کرج - کاج سبز

امروزه پیشرفت تکنولوژی در عرصه های مختلف از جمله نفت، گاز و پتروشیمی، آب و فاضلاب، کارخانجات شیمیایی و دارویی و همچنین صنایع خودروسازی، فلزی و نظامی و … الزام نگهداری و حفاظت از سطوح در برابر خوردگی، سایش و ضربه و کاربرد پوشش های حفاظت سطوح به منظور جلوگیری از هدر رفت منابع مالی ، اقتصادی و انرژی را  دوچندان ساخته است. جهت خرید چسب می توانید به وب سایت شرکت دیجی چسب مراجعه فرمایید.

 

سیستم های ضد اسید از جمله محصولات حفاظت سطوح بوده که در برابر مواد شیمیایی و خورنده از جمله اسیدها، مواد قلیایی و حلال ها استقامت دارد و برحسب میزان و غلظت مواد خورنده و شرایط مکانیکی و دمایی کاربردی در گریدها و انواع  مختلف وارداتی و تولیدی قابل عرضه می باشد.

موارد مصرف

حفاظت مخازن و حوضچه های نگهداری اسید و قلیا ۲: حوضچه های خنثی سازی ۳: کانال های هدایت اب و تونل های فاضلاب ۴: کارخانه های باتری سازی، شیمیایی و پتروشیمی ۵: محوطه های در معرض ریزش اسید ۶: کف پوش کارخانجات غذایی، دارویی و بهداشتی ۷: صنایع نظامی، خودرو سازی و فلزی

اجرای سیستم ضد اسید کار تخصصی و از لحاظ فنی بسیار پیچیده می باشد و توصیه می گردد حتماً از اکیپ حرفه ای و با تجربه استفاده شود. در ضمن سیستم های ضد اسید دارای تنوع زیاد محصول می باشد. قبل از آغاز عمليات اجرايی، کليه سطوح بتنی کف و ديواره ها از لحاظ مقاومت های فشاری و کششی تست شده و جهت دارا بودن شرايط استاندارد با موارد زیر آماده سازی می‌شوند:

سطح زیر کار بايستی کاملا تميز، جدا از هرگونه آلودگي نفتی، روغني و قطعات سست و فرسوده باشد. کليه قسمت های لق، سست و فرسوده حتما باید از سطح کار جدا شود و سپس به روش مکانيکی یا شیمیایی تا رسيدن به سطوح سفت و آماده اجرا تميز و مسطح شود. وجود لايه بتنی به عنوان سطح زير کار ضروری است. اعمال هر نوع پوشش بر روی سطوح خاکی، حلب ها و لوله های فلزی، پلی اتيلن و پی وی سی مردود و بيفايده خواهد بود.این چسب جهت مکان هایی که در معرض شستشو با اسید و مواد شیمیایی خورنده قرار دارند مانند آزمایشگاه ها، کارخانه جات صنایع غذایی، پتروشیمی و … قابل استفاده است. این محصول دارای بالاترین میزان مقاومت در برابر عوامل مکانیکی، اسیدها و بازها می باشد. کاربرد اصلی این محصول چسباندن و همچنین بندکشی کاشی های ضد اسید است.

عملکرد

این محصول به صورت دو جزئی است. ترکیب جزء پودری که محتوی پرکننده های معدنی ویژه ، رزین های پودری ویژه، ترکیبات شیمیائی اختصاص یافته است که در کنار جزء مایع، ترکیبی را فراهم می سازد که در مقابل اسیدهای متوسط و ضعیف معدنی و اسید های آلی مقاومت خوبی از خود نشان می دهد.

کاربردها: آببندی بندهای کاشی ، سرامیک وسنگ های ساختمانی در محیط های اسیدی، بندکشی کاشی ، سرامیک و .. در اﺳـﺘﺨﺮ و ﻳـﺎ ﻣﺤـﻴﻂ ﻫﺎي ﻣﺮﻃﻮب ﻣﺎﻧﻨﺪ:

مزایا

مقاومت مناسب در مقابل اسیدهای معدنی معدنی و آلی، افزایش خاصیت آببندی درزهای کاشی و سرامیک و سنگ، سهولت تهیه ملات و اجرا، بدون انقباض و ترک، زﻣﺎن ﻛﺎرآﻳﻲ مناسب، ﭼﺴﺒﻨﺪﮔﻲ و انعطاف  ایده آل

خرید چسب ضد اسید کاشی در تهران و کرج

برای خرید چسب ضد اسید باید بدانید که در نمایندگی های این محصول قیمت فروش آن ها نسبت به مغازه ها ارزان تر می‌باشد که می‌توانید با مراجعه به آن ها از خرید چسب ضد اسید بهره مند شوید و از آن بابت نصب سرامیک های خاص و ضد اسید استفاده کنید. آشنایی با چسب درزگیر ضد آب.

چسب های کاشی قادر به اتصال سطح های دو ماده و مصالح به یکدیگر می باشند و نیز  از چسب کاشی به عنوان جایگزین برای این ترکیب استفاده می‌شود.

قیمت چسب کاشی ضد اسید

قیمت چسب کاشی ضد اسید در هر نمایندگی معتبر تفاوت دارد که برای راحت پیدا کردن لیست قیمت و سفارش مقرون به صرفه به سایت های این نمایندگی ها مراجعه کنید و یا با کارشناسان فروش در ارتباط باشید تا از قیمت چسب ضد اسید آگاه شوید.

ناگفته نماند قبل از ثبت سفارش چسب کاشی در انواع مختلف امکان مشاوره درباره محصول وجود دارد، تا مشتری بتواند با رضایت کامل به راحتی آن را سفارش و دریافت کند.

 

زمانی که محصول به مقصد رسید و دچار نقض از نظر بسته‌ بندی بود مشتری می‌ تواند این محصول را مرجوع کند تا بدون هیچ مشکلی تعویض شود زیرا به رضایت مشتری اهمیت ویژه‌ای داده می شود.

قیمت چسب کاشی ضد اسید در نمایندگی

نمایندگی چسب کاشی ضد اسید در تهران فعالیت دارد که عرضه کننده بهترین چسب کاشی با پایین ترین قیمت در ایران است و این محصول علاوه بر قیمتی اقتصادی، نیز از کیفیت عالی برخوردار هستند و متقاضیان قادر می باشند و با اطمینان کامل، محصول را سفارش دهند.

چسب کاشی ضد اسید که از محبوب ‌ترین چسب های ابن صنعت است، امروزه می توانید آن را در انواع برند بسته ‌بندی و درجه کیفیت و رنج قیمت در بازار تهیه کنید.

سفارش چسب کاشی  از نمایندگی فروش، علاوه بر کسب بالاترین حاشیه سود نیز از خدمات ارسال و پس از فروش نیز بهره مند خواهید شد  که موجب می‌ شود که مشتری به خرید آسان و در عین حال مطمئنی را تجربه نماید.

قیمت چسب کاشی پودری پرسلان

فروش اینترنتی چسب کاشی ضد اسیدی در مجموعه های معتبر باعث می شود قیمت آن بسیار ارزان تر باشد که در تمامی روز آماده خدمت به مشتریان هستند و محصولات این نمایندگی ها تحت بهترین استانداردهای کیفی بسته بندی و عرضه می شوند.

از دیگر نکات مثبت خرید آنلاین، ارسال مستقیم و بدون واسطه این محصول در کم ترین زمان می باشد که باعث شده به طرفداران آن روزبه روز افزوده شود

چسب سرامیک ضد اسید علاوه بر قیمت عالی از کاربرد و مزیت های زیادی  برخوردار است که عبارتند از:

آماده مصرف بودن چسب کاشی

  • مقاومت چسب کاشی در برابر رطوبت
  • کاربرد سریع و راحت چسب کاشی
  • قدرت چسبندگی بالای چسب کاشی
  • انعطاف پذیر بودن چسب کاشی
  • جهت نصب کاشی های بزرگ، سرامیک، سرامیک پرسلانی، گرانیت و سنگ طبیعی روی سطوح معدنی
  • مناسب برای بخش های داخلی و خارجی و سطوح افقی یا عمودی
  • مناسب روی سطوحی که قسمت پایینی آنها تحت دماست، بالکن ها، تراس ها و کلیه قطعات ساختمانی بتنی
به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 156 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 18 ژوئن 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.