کاج سبز قیمت پروتز انگشت دست چقدر است؟ آیا بیمه هزینه ساخت آن را پرداخت می کند؟ - کاج سبز

ساخت پروتز انگشت دست سیلیکونی در کلینیک ارتوپد فنی پایار

قیمت پروتز انگشت شست دست یکی از نگرانی ها و دغدغه های افراد مبتلا به قطع عضو است. هزینه ساخت پروتز در کشورمان بالاست و تعداد افراد کمی می توانند هزینه آن را از جیب خود پرداخت کنند. کسانی که در شرایط مالی خوبی نیستند، برای تهیه این نوع پروتز با مشکلات زیادی مواجه اند. این بد بودن شرایط مالی، عده ای را مجبور می کند که با نقص خود بسازند و هیچ اقدامی برای تهیه پروتز انگشت نکنند.

از نظر خبرگزاری های تسنیم ، ایسنا ، کلینیک ارتوپد فنی پایار یکی از برترین مجموعه های سازنده پروتز انگشت دست در کشور است. این کلینیک سعی دارد بهترین خدمات را با بهترین قیمت ارائه کند؛ این، یکی از برترین و شاخص ترین امتیازاتی است که این کلینیک به عنوان رسالت خود تعریف کرده است.

آیا از جزئیات قیمت پروتز انگشت شست دست در کشور خبر دارید؟

تحولاتی که در حوزه ساخت پروتز انگشت دست روی داده است، دستاوردهایی چون تنوع در ساخت انواع پروتز داشته است. از پروتزهای مکانیکی و غیر فعال گرفته تا پروتزهای هوشمند، ابداعاتی هستند که در این حوزه به وقوع پیوسته است.

تنوع در نوع پروتز، یکی از مهم ترین و اساسی ترین عوامل تاثیرگذار بر قیمت پروتز است. برای مثال، پروتز انگشت دست هوشمند را در نظر بگیرید؛ قیمت پروتز انگشت دست هوشمند از بقیه پروتزهای موجود در کشور بالاتر است. خوب است بدانید، این بالا بودن قیمت به دلیل قابلیت ها و کاربردهای بیشماری است که در پروتزهای هوشمند لحاظ شده است. پروتزهای هوشمند، یکی از جدیدترین نوآوری های بشر در ساخت پروتز هستند و به همین دلیل قیمت بالایی دارند.

نوع دیگری از پروتزهای موجود در کشور، پروتزهای سیلیکونی هستند. سیلیکون یک ماده کاملا انعطاف پذیر است. این انعطاف پذیری بهترین شرایط را برای ساخت یک پروتز شبیه به دست انسان فراهم کرده است. اخیرا، ساخت پروتز انگشت دست سیلیکونی به دلیل قیمت مناسبی که دارد، رو به افزایش گذاشته است. این نوع پروتز، بسیار سبک است و دوام بالایی نیز دارد. کسانی که توان پرداخت هزینه بالای پروتز انگشت دست هوشمند را ندارند، برای ساخت این نوع پروتز اقدام می کنند.

قیمت پروتز انگشت دست هوشمند در کلینیک پایار

پروتز انگشت سیلیکونی یا انگشت دست هوشمند؛ کدام ارزان تر است؟

در ساخت پروتز انگشت دست سیلیکونی، همان طوری که اشاره کردیم از سیلیکون استفاده می کنند. این ماده به دلیل خصوصیات ویژه و منحصر به فردی که دارد، جایگاه ویژه ای را در ساخت پروتز به خود اختصاص داده است. سیلیکون یکی از نوآوری هایی است که به دلیل سبکی و پایین بودن قیمت، در ساخت پروتزهای مخصوص انگشت دست و پا کاربرد زیادی دارد. اغلب کسانی که یک یا چند انگشت دست و پای خود را از دست داده اند، برای سفارش و نصب این اندام مصنوعی به یک کلینیک معتبر مراجعه کرده و درخواست خود را برای ساخت آن ثبت می کنند.

موضوع دیگری که باید به آن اشاره کنیم، قیمت پروتز انگشت دست هوشمند است. کلینیک های ارتوپدی فنی مطرح در کشور، جدیدترین و نوین ترین تکنولوژی ها را در ساخت این نوع پروتز رعایت می کنند. همین استفاده از فناوری روز دنیا، عامل بسیار مهمی در افزایش قیمت پروتز انگشت دست است. کسانی که می خواهند کارهای روزانه خود را به راحت ترین شکل ممکن انجام دهند و به کس دیگری نیاز نداشته باشند، باید برای ساخت و نصب این نوع پروتز اقدام کنند.

درست است که قیمت پروتز مخصوص انگشت دست هوشمند از پروتزهای سیلیکونی، گران تر است، اما به یاد داشته باشید، پروتزهای هوشمند در برآورده کردن نیازهای فرد از توان و هوش بالاتری برخوردار هستند.

قیمت پروتز انگشت شست دست

آیا بیمه قیمت پروتز انگشت شست دست را پرداخت می کند؟

ابهام و سوالی که در مورد قیمت پروتز مخصوص انگشت دست مطرح می کنند این است که آیا بیمه های دولتی در کشور، توان پرداخت قیمت پروتز انگشت دست هوشمند را دارند یا خیر. در پاسخ به این سوال باید بگوییم که بیمه های دولتی در ایران، تمام خدمات درمانی را تحت پوشش قرار نمی دهند و کسانی که برای ساخت پروتز انگشت دست اقدام می کنند خودشان می بایست هزینه آن را پرداخت کنند.

فرقی نمی کند که برای ساخت پروتز هوشمند اقدام کنید یا ساخت پروتز انگشت دست سیلیکونی؛ در هر صورت تمام هزینه های مربوطه به عهده خودتان است. اگر می خواهید هزینه ای که ساخت این نوع پروتز برای شما به دنبال دارد، فشار مالی مضاعفی بهتان وارد نکند، علاوه بر قرار گرفتن تحت پوشش بیمه های دولتی، از خدماتی که بیمه های خصوصی ارائه می کنند نیز بهره ببرید.

گزینه های زیادی توسط بیمه های خصوصی ارائه شده و به همین دلیل، راهکار بسیار خوبی برای کاهش هزینه های درمانی در کشور به شمار می روند. اگر شغل شما به گونه ای است که دائما در معرض خطرات ناشی از قطع عضو هستید، آینده نگری را با نگرش مثبت توام کرده و یکی از بهترین بیمه های خصوصی را انتخاب کنید. این بیمه ها حق بیمه ای را برای شما تعیین می کنند و شما با پرداخت آن، از بروز هر اتفاق ناخوشایند در آینده و تحمل فشارهای مضاعف مالی پیشگیری خواهید کرد.

کلام آخر

قیمت پروتز انگشت دست در کشور از یک عدد و رقم ثابت پیروی نمی کند. اگر می خواهید هزینه ساخت این نوع پروتز، به صرفه تمام شود، بهتر است به کلینیک های معتبر کشور مراجعه کرده و از آنها درخواست کنید برای شما پروتز مخصوص انگشت دست بسازند.

از جمله کلینیک های ارتوپدی فنی با سابقه و حرفه ای در کشور می توان به کلینیک ارتوپدی فنی پایار اشاره کرد. ما در پایار، از همکاری زبده ترین و ماهرترین کارشناسان بهره برده و سعی می کنیم بهترین ها را به شما ارائه کنیم. ما تمام تلاش خود را به کار می گیریم تا مشکلات ناشی از قطع عضوتان کاهش پیدا کند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 409 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 4 سپتامبر 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.