کاج سبز لیست بهترین سایه چشم های ایرانی و خارجی - کاج سبز

سایه چشم

آرایش چشم، بخش اصلی آرایش چهره هر فرد را به خود اختصاص داده و برای آن که بتوانید بهترین آرایش چشمی را پیاده سازی کنید، نیاز به استفاده از بهترین سایه چشم های ایرانی و خارجی خواهید داشت. سایه چشم حرفه ای و باکیفیت کمک می کند تا آرایش چشم لاکچری داشته و جلوه چشم های خود را به مراتب بیشتر کنید. در این مطلب بر آن هستیم که به معرفی تعدادی از بهترین سایه های چشمی ایرانی و خارجی پرداخته و نگاهی به برندهای مختلف بیندازیم.

اهمیت استفاده از سایه چشم باکیفیت

سایه چشم را روی پلک‌ها و زیر ابروها استفاده می‌کنند. بسیاری از خانم‌ها بجای یک رنگ ترجیح می‌دهند چند رنگ سایه در اختیار داشته باشند؛ بنابراین به سراغ پالت‌ها می‌روند. پالت سایه چشم یک وسیله ارزشمند و مورد نیاز برای کیف آرایشی همه خانم‌هاست. با داشتن یک سایه چشم عالی می‌توانید بهترین آرایش چشم را تجربه کنید.

معرفی بهترین برندهای سایه چشم

در  زیر نگاهی به بهترین سایه های چشمی می اندازیم:

پالت سایه چشم لورآل

یکی از بهترین انواع پالت های سایه چشم که تنوع رنگی قابل توجهی داشته و می توان بهترین استفاده از آن در یک روتین آرایش چشمی را داشت، پالت سایه چشم لورآل است. ماندگاری این سایه چشم عالی بوده و اگر با زیرسازی مناسب از آن در روتین آرایش چشمی خود استفاده کنید، بهترین نتیجه را برداشت خواهید کرد. این پالت سایه چشم از برند لوکس لورآل، ضمن آن که رنگ های بسیاری عالی دارد، به شما این فرصت را می دهد که بهترین ترکیب سایه چشم را روی پلک خود به وجود بیاورید. فرقی نمی کند که در آرایش چشمی مبتدی بوده یا کاملا حرفه ای باشید، به هر ترتیب این پالت سایه، بهترین تاثیرگذاری برای شما را به همراه خواهد داشت.

سایه چشم تکی مای

از میان برندهای ایرانی سایه چشم، سایه چشم های تکی مای، فوق العاده هستند. به ویژه اگر به دنبال رنگ های تیره چون دودی، خاکستری، قهوه ای روشن، قهوه ای تیره و مانند آن ها باشید، ترکیب رنگ های سایه های برند مالی، کاملا عالی خواهند بود. توصیه می کنیم که در یک ساختار آرایشی اسموکی، حتما از سایه های چشم مای استفاده کرده و اثرگذاری عالی آن ها را تجربه کنید.

سایه چشم ایرانی و خارجی

پالت سایه چشم میبلین

اگر به جای سایه های تکی، به داشتن یک پالت سایه حرفه ای علاقه مند هستید، پالت سایه چشم میبلین نیز می تواند یک گزینه عالی برای شما باشد. این پالت سایه با ترکیب رنگ های عالی تیره تا روشن، گزینه ای کاملا خاص و مناسب برای آن دسته از افرادی است که به داشتن آرایش چشم لاکچری علاقه مند هستند. این پالت سایه دارای این قابلیت عالی است که پس از استفاده کردن آن در روتین آرایش چشمی، دوامی زیاد داشته و اگر بخواهید برای ساعات طولانی آرایش خود را حفظ کرده و نگران ریزش آرایش چشمی نباشید، کاملا اطمینان بخش خواهد بود. به واقع حتی اگر از فیکساتور روی آرایش چشمی خود استفاده نکنید، سایه چشمی میبلین، با ماندگاری ۲۴ ساعته، تنها در صورت شستشو ریزش داشته و در غیر این صورت، کاملا بادوام باقی خواهد ماند.

سایه چشم تکی این لی

در میان مدل های دیگر و برندهای مختلف سایه های چشم تکی، سایه چشم تکی این لی نیز قابل توجه است. این سایه چشمی در تنوع رنگی بالایی عرضه شده و شما می توانید مدل های مات یا شاینی آن را انتخاب کنید. حتی سایه های چشمی براق اکلیلی نیز در میان مدل های سایه چشم تکی این لی پیدا شده و اگر بخواهید یک رنگ تند مثل بنفش پررنگ یا سبزی خوش رنگ را برای سایه چشمی خود انتخاب کنید، در میان مدل های برند این لی، به راحتی گزینه مورد علاقه شما یافت می شود.

پالت سایه چشم نیود

پالت سایه چشم نیود با رنگ های بسیار جذاب و کاربردی خود، یک پالت سایه عالی برای انواع تیپ های آرایش چشمی به حساب می آید. در میان انواع سایه های این پالت، رنگ های مات، اکلیلی و براق؛ همگی وجود داشته و شما هیچ گونه محدودیتی برای تیپ آرایشی خود نخواهید داشت. به این شکل فارغ از این که قصد دارید که یک آرایش مات و ساده داشته یا به دنبال آرایش پرجلوه و براق اکلیلی هستید، به هر ترتیب با در دست داشتن پالت سایه چشم نیود، می توانید هر یک از این تیپ های آرایشی را به اجرا دربیاورید.

بهترین برند سایه چشم

نحوه صحیح استفاده از سایه چشم

برای آن که بهترین آرایش چشمی را داشته و زیبایی خود را تا حد امکان افزایش دهید، لازم است که پیش از به کار بردن سایه، حتما زیرسازی را انجام داده و پوست پلک چشم های خود را برای پذیرش سایه آماده کنید. پس از آن با استفاده از قلموهای حرفه ای، ضمن آن که پودر اولیه سایه را جدا می کنید، به آرامی سایه را روی پلک خود زده و مطمئن شوید که لبه های آن کاملا فید شده و از حالت مصنوعی خارج شوند.

در نهایت نیز می توانید از کمی پودر یا اسپری فیکساتور استفاده کرده و ماندگاری آرایش چشمی خود را افزایش دهید.

خرید بهترین سایه چشم از برندهای ایرانی و خارجی

برای آن که بتوانید بهترین تجربه خرید سایه از برندهای ایرانی و خارجی را داشته باشید، به فروشگاه اینترنتی مو تن رو مراجعه کرده و ضمن مطالعه مشخصات فروشگاه های مختلف، بهترین را از میان آن ها انتخاب کنید. به این شکل فرصت آن را خواهید داشت که با در نظر گرفتن نیاز خود در خصوص آرایش چشمی و رنگ و نوع سایه چشمی که انتظار دارید، بهترین تجربه خرید را رقم بزنید. شما معمولا از کدام برند برای خرید سایه چشم اقدام کرده و تجربه استفاده از کدام مدل را دارید؟ تجربیات خود در این خصوص را با ما به اشتراک بگذارید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 242 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 20 جولای 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها