کاج سبز مسیری درخشان با بهترین کارشناس سئو - کاج سبز

مسیر کارشناس سئو

اگر وب‌سایت خود را در گوگل را‌ه‌اندازی کرده‌اید و نمی‌دانید چگونه آن را گسترش دهید این مطلب می‌تواند به شما کمک کند. شاید به نظر برخی از افراد راه‎اندازی سایت و پیشرفت در گوگل کاری آسان به نظر برسد. اما وقتی وارد فضای گوگل می‌شوید و سایت خود را می‌سازید، مشاهده خواهید کرد که روند کار گوگل آن‌قدرها هم آسان نیست. درواقع شما با موتور جستجویی سروکار دارید که می‌تواند رفتار انسان‌ها را درک کند.

ممکن است این سؤال را بپرسید که گوگل چگونه این کار را انجام می‌دهد؟ گوگل یکی از موتورهای جستجویی است که کاربران زیادی دارد. او با الگوریتم‌های خود سعی کرده تا رضایت کاربران خود را جلب کند.

علاوه بر رضایت کاربران الگوریتم‌های گوگل باعث بهتر دیده‌شدن سایت‌هایی می‌شود که برای کاربران مناسب هستند. از آنجا که این الگوریتم‌ها مرتباً در حال به‌روزرسانی هستند نیاز است که یک کارشناس سئو سایت را مطابق با الگوریتم طراحی کند؛ بنابراین برای پیشرفت بیشتر باید از بهترین کارشناس سئو کمک بگیرید.

برای شناخت بهترین کارشناس سئو کلیک کنید.

با سئو سایت بیشتر آشنا شوید

وقتی عبارت «گل مریم» را در گوگل سرچ می‌کنید با لیستی از وب‌سایت‌ها که درمورد گل مریم صحبت کرده‌اند، روبرو می‌شوید. ما می‌خواهیم کمی بیشتر در دنیای گوگل غرق شوید. پس اگر کمی دقت کنید می‌بینید که وب‌سایت‌های نمایش‌ داده‌شده در صفحه اول گوگل، محتوای مرتبط‌تری با عبارت سرچ شده دارند.

وقتی به صفحات بعدی می‌روید می‌بینید که محتوای برخی از آنها چندان دلچسب نیست و آن چیزی که شما می‌خواهید را ارائه نمی‌دهد. اما این اتفاق چگونه افتاده است؟ آیا سایت‌ها خودکار به این صورت مرتب شده‌اند؟ خیر، اگر کمی صبوری کنید به شما خواهیم گفت که علت این موضوع چه چیزی است.

برای درک این موضوع می‌خواهیم شما را کمی به خاطرات نوستالژیک مدرسه ببریم. اگر در خاطرتان باشد زمانی که در مدرسه قرار بود در صف صبحگاهی حاضر شوید نقاط یا خط‌هایی روی زمین رسم شده بود که نشان می‌داد دانش‌آموزان باید به ترتیب روی آن بایستند. این باعث می‌شد که صف‌هایی منظم تشکیل شود.

الگوریتم های گوگل در سئو نیز عملکردی مشابه با آن نقاط و خط‌های صف صبحگاهی را دارند. آن می‌گویند که چه سایت‌هایی باید در چه جایگاهی قرار بگیرند. محمد پورفیض یکی از کارشناسان فعال در حوزه سئو است که مطابق با این الگوریتم‌ها سایت را بهینه می‌کند.

بهترین کارشناس سئو چه ویژگی‌هایی دارد؟

برای انجام هر کاری باید از متخصص همان حوزه کمک و راهنمایی بخواهید. ممکن است در نگاه اول ساخت یک صندلی آسان به نظر برسد و این باعث شود که برای ساخت آن دست‌به‌کار شوید. حتی اگر همه وسیله‌های تخصصی نجاری را فراهم کنید، اگر کار با آنها را بلد نباشید قطعاً نمی‌توانید یک صندلی زیبا و کاربردی بسازید.

این نشان می‌دهد که وجود متخصص در هر زمینه‌ای لازم و ضروری است. در حوزه سئو نیز بهتر است که از کارشناسان آن کمک بگیرید. با اطلاعات و تجربیاتی که متخصصین سئو دارند موجب عملکرد بهتر وب‌سایت‌ها می‌شوند. آنها می‌دانند که از چه ابزاری و به چه صورت باید استفاده کنند.

  1. تجربه

یکی از مهم‌ترین فاکتورهای بهترین کارشناس سئو، تجربه آن است. او می‌داند که چگونه باید از ابزارهای سئو استفاده کرده و استراتژی‌های لازم برای اهداف سایت تدارک ببیند. پورفیض با تجربه‌ای که در زمینه سئو دارد سایت‌هایی با محتوای کاربردی ایجاد کرده و آن را به نتایج برتر گوگل می‌رساند.

  1. بازاریابی محتوا

برای موفقیت سایت باید محتوای آن بتواند مخاطب را درگیر خود کند. انجام تبلیغات ممکن است کمی آزاردهنده باشد. اما با استفاده از بازاریابی محتوا می‌توان بدون تبلیغ و با ایجاد محتوای مناسب کاربر را تشویق به خرید کرد. در واقع این راهی است که می‌توان بدون صرف هزینه‌های تبلیغ، وب‌سایت را گسترش داد.

  1. توانایی فنی

متخصصان سئو باید بیش از هر فرد دیگری با تکنولوژی آشنا باشند. زیرا بخش مهمی از دیجیتال مارکتینگ را شبکه‌های اجتماعی تشکیل داده‌اند. برخی از شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام که کاربران زیادی دارد به موفقیت بیشتر کسب‌وکار کمک می‌کند.

  1. همگام با تکنولوژی

دنیای پیچیده تکنولوژی هر بار چیزی برای ارائه دادن دارد. مسیر پیشرفته‌ای تکنولوژی بی‌انتها است. طی این مسیر تغییرات زیادی در تکنولوژی ایجاد می‌شود. بهترین کارشناس سئو سطح اطلاعات و مهارت‌های خود را همگام با تکنولوژی ارتقا می‌دهد و از این طریق سلامت وب‌سایت را تضمین می‌کند.

  1. تحلیل داده‌ها

یکی از مهم‌ترین بخش‌های سئو، تجزیه‌وتحلیل داده‌ها است. متخصصان سئو داده‌ها را به‌خوبی درک می‌کنند و از آنها برای پیشرفت وب‌سایت استفاده خواهند کرد. در واقع تجزیه‌وتحلیل داده‌ها موجب می‌شود که رفتار رقبا بهتر درک شود. بررسی رقبا و پیشی گرفتن از آنها کاری است که بهترین کارشناس سئو انجام می‌دهد.

مأموریت الگوریتم های گوگل در سئو

گوگل یکی از بزرگ‌ترین موتورهای جستجو است که بیش از ۷۵ درصد کل کلیک‌ها را به خود اختصاص داده است. سرچ‌ها در گوگل به حدی زیاد است که شاید طی این مدت که در حال خواندن این خط بودید چندین سرچ در گوگل انجام شد. در گذشته وقتی به گوگل مراجعه می‌کردید ممکن بود که مطلب مفید و مورد نیازتان را به دست نیاورید. اینجا بود که ناامید و ناراضی فضای گوگل را ترک می‌کردید.

همواره این نارضایتی‌ها از گوگل در حال افزایش بود. گوگل نیز دست‌به‌کار شد و الگوریتم‌ها را روانه دنیای خود کرد. ماموریت این الگوریتم‌ها منظم‌کردن وب‌سایت‌ها برای جلب رضایت بیشتر کاربران بود. از سال ۲۰۱۰ که اولین الگوریتم های گوگل در سئو معرفی شد، الگوریتم‌های زیادی پا به دنیای گوگل گذاشته‌اند.

هر یک از این الگوریتم‌ها وظیفه مشخصی دارند و تلاش می‌کنند تا سایت‌هایی که اطلاعات مفیدی ارائه می‌دهند را به صدر نتایج جستجو آورند. هرچه زمان می‌گذرد نقش الگوریتم‌ های گوگل در سئو نیز پیشرفته‌تر شده و به درک انسان‌ها نزدیک می‌شوند که یکی از آنها الگوریتم رنک برین است. بررسی این آپدیت‌ها و الگوریتم‌ها زمان زیادی را صرف می‌کند.

همچنین محتواسازی برای آنها تخصص خاص خود را می‌طلبد. اگر شما بخواهید برای بهینه‌سازی سایتتان وقت بگذارید ممکن است وقت اضافی برای فروش محصولاتتان نداشته باشید. اینجا اهمیت وجود کارشناس سئو مشخص می‌شود. پور فیض، متخصص سئو که چندین سال است پروژه‌های سئو را انجام می‌دهد و با آگاهی از آخرین تغییرات بهینه‌سازی سایت را انجام می‌دهد.

دوست دارید نقش الگوریتم های گوگل در سئو را کاملا بدانید، کلیک کنید.

الگوریتم های گوگل در سئو

الگوریتم رنک برین؛ مغز متفکر گوگل

همان‌طور که گفته شد، گوگل برای جلب رضایت کاربران و ارائه محتوای با ارزش الگوریتم‌های خود را وارد میدان کرد. الگوریتم رنک برین یکی از آنهاست. رنک برین که بر پایه هوش مصنوعی ایجاد شده، کمکی برای الگوریتم مرغ مگس‌خوار است. این الگوریتم وظیفه تحلیل داده‌ها و درک عبارت سرچ شده کاربر را دارد. از طریق این الگوریتم وب‌سایت‌هایی را که محتوای نزدیک‌تری به عبارت سرچ شده دارند، نمایش داده می‌شود.

الگوریتم رنک برین الگوریتم باهوش گوگل را بیشتر بشناسید

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 179 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 25 ژوئن 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها