کاج سبز معرفی انواع دستگاه بسته بندی ساشه از نگاه زاگرس ماشین - کاج سبز

دستگاه بسته بندی ساشه یکی از ماشین آلات صنعتی است که برای تولید محصولات یک نفره و بسته بندی تکنفره پودری،م ایعات و گرانول کار برد دارد. دستگاه ساشه پودری؛ مایعات، ساشه زن گرانول دارای انواع مختلفی از مدل ها هستند. شما با توجه به نوع محصول، بودجه، محیط کارگاه یا خط تولید، نوع بسته بندی و… می توانید دستگاههای بسته بندی ساشه زن مناسب کسب و کار خود را انتخاب کنید. این دستگاه درواقع یکی از مدل های دستگاه پرکن می باشد که از نوع ساشه ای و تک نفره می باشد.

در ادامه انواع مدل های محبوب دستگاه ساشه را به شما معرفی می کنیم!

اگر قصد خرید دستگاه بسته بندی ساشه دارید و نمی دانید کدام محصول و دستگاه را باید خریداری کنید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا به شما در خرید دستگاه ساشه کمک کنیم. البته بهتر است بعد از خواندن این مطلب و داشتن اطلاعات در این زمینه باز هم با یک متخصص در این زمینه مشورت کنید تا بهترین راهنمایی را از آن دریافت کنید. پیشنهاد ما به شما دریافت مشاوره و تماس با کارشناسان مرکز ساخت و فروش دستگاه بسته بندی زاگرس ماشین است. این مقاله نیز برگرفته از اطلاعاتی است که از این مرکز دریافت کرده ایم.

با ما همراه باشید با معرفی انواع دستگاه بسته بندی ساشه!

دستگاه ساشه پودری

یکی از محبوب ترین و پر فروش ترین محصولات و دستگاههای بسته بندی تک نفره در بین پرکن های پودری و دستگاه های ساشه زن، دستگاه ساشه پودری است. محصولاتی گه توسط این دستگاه تولید و بسته بندی می شوند از مواردیست که ۱۰۰ درصدر در طول روزمره از آن ها مصرف می کنید. محصولاتی مانند نسکافه، کافی میکس، ساشه منیزیم، ساشه اینوفولیک، ساشه مونته لوکاست، ساشه روتارین، علی کافه، نمک تک نفره، سماق تک نفره، پودر های شربتی، ساشه های دارویی پودری مثل سوربیتول از جمله محصولاتی هستند که توسط این دستگاه بسته بندی و تولید می شوند.

دستگاه بسته بندی ساشه پودری در دسته بندی های خود نیز دارای مدل های مختلفی است. بر فرض مثال مدل دستگاه ساشه مدادی یا دستگاه ساشه سه طرف دوخحت دو مدل محبوب این دستگاه هستند. در نتیجه بهتر است با یک کارشناس حرفه ای در زمینه ساخت این دستگاه مشورت کنید. مرکز زاگرس ماشین کرج این دستگاه را به صورت اختصاصی نیز طراحی و تولید می کند. این یعنی بر اساس نوع محصول شما، نوع بسته بندی، میزان بودجه، میزان انتظارات شما از دستگاه و… دستگاه مناسب کار شما را تولید می کند.

دستگاه بسته بندی ساشه مایعات

احتمالا محصولات ساشه ای مایع هم در طول روز بسیار مصرف کنید. خصوصا اگر به مصافرت بروید، رستوران بروید یا فست فود. این مراکز معمولا از محصولات ساشه ای مایعات استفاده می کنند مثل سس تک نفره، ساشه عسل، ساشه آبلیمو، شامپو یکبار مصرف هتل و… همه محصولاتی هستند که از یک دستگاه ساشه مایعات غلیظ و یا رقیق جهت تولید و بسته بندی استفاده می کنند. انواع دستگاه بسته بندی ساشه مایعات نیز دارای مدل های مختلف دو طرف دوخت، ساشه سه طرف دوخت، ساشه مایعات چهارطرف دوخت، ساشه مایعات غلیظ، دستگاه ساشه مایعات رقیق و… همگی از این نوع دستگاه هستند.

مرکز سازنده ماشین آلات صنعتی انواع این دستگاه را طراحی و تولید می کند و با بالاترین کیفیت و ارزان ترین قیمت به شما ارائه می دهد. همچنین دستگاه ساشه مایعات نیز امکان اختصاصی سازی نیز دارند و طبق نیاز شما توسط این مرکز سفارشی سازی می شوند.

دستگاه بسته بندی ساشه گرانولی

محصولات گرانولی تک نفره مثل بادام زمینی، تخمه پوست کنده، قند، خشکبار، بذر و… نیز توسط دستگاه ساشه گرانولی تولید و بسته بندی می شوند. این دستگاه جزوه محصولات اصلی و تخصصی مرکز زاگرس ماشین کرج است. این مرکز انواع دستگاه های ساشه ای را به بازار عرضه می کند. جهت استعلام قیمت دستگاه ساشه زن خانگی، دستی، دستگاه ساشه تمام اتومات گرانولی، پودری، مایعات می توانید با کارشناسان مرکز زاگرس ماشین تماس بگیرید.

خرید دستگاه ساشه پودری و استعلام قیمت دستگاه های بسته بندی ساشه

اگر قصد دارید محصولات تکنفره خود را توسط این دستگاه تولید و بسته بندی کنید می توانید با این مرکز تماس بگیرید تا کارشناسان حاضر در مرکز به شما در این زمینه کمک کنند. این مرکز تمامی مدل های دستگاه بسته بندی ساشه را طراحی و تولید می کند و می تواند مناسب ترین مرکز فروش دستگاه ساشه پودری و مایعات برای شما تولیدکننده عزیز باشد.

بهترین مرکز سازنده دستگاه ساشه پودری و مایعات

اگر به اطلاعات بیشتری در زمینه انواع دستگاه بسته بندی ساشه پودری را می توانید از طریق وب سایت arianzagrosmachinery.com این اطلاعات را دریافت کنید. همچنین جهت خرید و استعلام قیمت دستگاه پرکن ساشه پودری و مایعات می توانید از طریق راههای ارتباطی زیر اقدام به سفارش، مشاوره، خرید، استعلام قیمت و مشاهده نمونه دستگاهها کنید.

شماره تلگرام و واتساپ: ۰۹۳۵۳۰۳۸۷۸

تلفن کارخانه: ۰۲۶۳۴۷۱۶۹۵۲

آدرس: کرج، کمالشهر، به سمت بهشت سکینه، ابتدای خیابان، شهرک صنعتی هلجرد، پلاک بیست

شبکه های اجتماعی: @arianzagrosmachinery

 

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 93 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 15 نوامبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.