کاج سبز معرفی بهترین کرم پودر - کاج سبز

اگر جزو افرادی باشین که به سلامتِ پوستتون اهمیت زیادی میدین، پس قطعا برای اولین مرحله از میکاپتون یعنی کرم پودر (بعد از روتن پوستی و پرایمرها) دنبالِ بهترین محصول هستید. همه میدونیم که قبل از داشتنِ یک میکاپِ تمییز، داشتنِ پوستی سالم و تضمینِ سلامتی پوست بعد از میکاپ بسیار مهم هست بنابراین باید تمرکزمون رو روی انتتخاب بهترین ها بزاریم که علاوه بر داشتن یه آرایش شیک و زیبا ، مطمئن باشیم پوستمون آسیبی نمیبینه. محصولات زیادی رو داخل بازار و در تبلیغ ها میبینیم و هر کدوم ویژگی های خاص خودشون رو دارن، این امر ممکنِ انتخاب رو برای ما سخت کنه و از طرفی تشخیص اورجینال بودنِ محصول رو کمی گیج کننده میکنه پس برای انتخاب بهترین ها همراه مای سفورا باشید چرا که میخوایم اینجا ۴ تا از بهترین کرم پودرهای دنیارو بهتون معرفی کنیم.

معرفی بهترین کرم پودر :

کرم پودر نارس long wear

کرم پودر نارس لانگ ویر، محصولی از آمریکا که یکی از بهترین انتخاب ها برای افرادی هست که پوست نرمال و خشکی دارند و دلشون کرم پودری میخواد که فوق العاده سبک باشه، روی پوست طبیعی بشینه و پوستشون رو مرطوب نگه داره.
ویژگی های این کرم پودر:
کاور مدیوم تا فول
۱۶ ساعته
دارای ترکیبات مفید گیاهی
ضد رطوبت و تعریق
فاقد مواد مضری مثل، پارابن، روغن ، سولفات
فاقد عطر و بو
تست شده توسط متخصص پوست
غیرکمدوژنیک
کرم پودر نارس لانگ ویر به خاطر نداشتن مواد مضر، برای کسایی که پوست حساسی دارند هم انتخاب مناسبی هست.


کرم پودر استی لادر

دومین معرفی از برند استی لادر هست که این کرم پودر، پرفروش ترین محصول در انگلیس میباشد. فرمول بدون چربی و روغن و تکسچر فلوئیدی، اون رو تبدیل به بهترین انتخاب برای افرادی که پوست چرب دارند کرده، این کرم پودر ۲۴ ساعته به هیچ عنوان اکسید نمیشه و علاوه بر کاور بسیار بالایی که داره محصولی به شدت سبک هست که به هیچ وجه ظاهر پوست رو غیر طبیعی و ماسکه نشون نمیده، دقیقا مثل پوست دوم برای شما عمل میکنه!
ویژگی های کرم پودر استی لادر:
ضدآب ، تعریق و رطوبت
۲۴ ساعته
فاقد مواد کمدوژنیک (غیر جوش زا)
فوق العاده سبک
کاور بسیار بالا
ساختار مایع و فلوئیدی
مناسب برای انواع پوست به خصوص پوست چرب


کرم پودر مک

یکی از پرفروش ترین کرم پودرها در دنیا. کرم پودر مک مناسب برای انواع پوست (خشک، چرب، نرمال و مختلط ) هست چرا که نحوه فرمولاسیون اون به شکلی هست که هم پوست رو آبرسانی میکنه (به مدت ۸ساعت) و هم از ترشح بیش از حد چربی جلوگیری میکنه. مک کاور قابل ساختی داره، به این شکل که میتونید از کمترین تا بیشترین پوشش دهی رو از اون داشته باشید. یکی از دلایلی که کرم پودر مک بسیار محبوب هست ، اینه که ساختار اون به هیچ عنوان اجازه نفوذِ کرم پودر به داخل خطوط و منافذ رو نمیده. پیشنهاد میشه قبل از اون از آبرسان و مرطوب کننده استفاده کنید.
ویژگی کرم پودر مک:
۲۴ ساعته
۸ ساعت آبرسانی
مناسب انواع پوست
کاور قابل ساخت
SPF 15


کرمپودر هدی بیوتی

اگه دنبالِ محصولی با ساختار سبک و مایع، کاور بالا هستین که تو هیچ شرایطِ دمایی از بین نره، بهم نریزه و آب نشه کرم پودر هدی بیوتی بهترین انتخاب برای شماست. این محصول کاملا گیاهیه و کرمی ۲۴ ساعته هست که ضد آب ، رطوبت و تعریقه و شما میتونید اون رو توی شرجی ترین آب و هوا استفاده کنید بدون اینکه نگران باشین کرمتون پاک بشه و یا روی پوستتون براق بشه. این محصول فاقد مواد مضر هست و هیچ نوع آسیبی به پوست وارد نمیکنه، علاوه بر این ها کرم پودر هدی بیوتی رو به پوست های نرمال تا چرب پیشنهاد میدیم.
ویژگی های کرم پودر هدی بیوتی :
۲۴ ساعته
ضدآب
گیاهی
فاقد مواد مضر
کاور بسیار بالا


جمع بندی

۴ عدد از بهترین و محبوب ترین کرم پودرهای دنیارو براتون بررسی کردیم ، اگر دوست دارین با محصولاتِ روز دنیا و کاربرد و نحوه استفاده اون ها آشنا بشین و یا اگر کلی سوال راجب پوست و میکاپ دارین، میتونید همه ی این هارو در مای سفورا پیدا کنید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 111 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 13 ژوئن 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.