کاج سبز پاستیل لاغری گلی و عوارض استفاده آن چیست؟ - کاج سبز

لاغری با پاستیل سرکه سیب گلی

پاستیل های گلی محصول کشور امریکا و‌ دارای تاییدیه FDA  است مکمل گلی با ترکیبات منحصر به فرد و فوق العاده خود، نتایج باور نکردی برای شما به ارمغان می اورد . فواید پاستیل لاغری سرکه سیب گلی شامل : کاهش وزن، کمک به کاهش قند خون، سم زدایی بدن، حمایت و بهبود سیستم گوارش توسط پروبیوتیک ها، افزایش متابولیسم . کاهش وزن . بهبود سلامتی پوست، افزایش انرژی بدن و بهبود سلامتی قلب است . همچنین پاستیل سرکه سیب گلی با خاصیت انتی اکسیدانی بالای خود از بدن در برابر رادیکال های ازاد محافظت میکند. با وجود این که در پاستیل های گلی سرکه سیب وجود دارد شاید بوی سرکه سیب برای برخی افراد ناخوشایند باشد اما این پاستیل ها بسیار خوشمزه بوده‌ و مزه سیب تازه میدهند

این قرص لاغری به کسانی ‌که دنبال یک ‌کاهش وزن مطلوب هستند پیشنهاد میشود ، زیرا ترکیبات این پاستیل لاغری، متابولیسم را بالا برده و فرایند اکسید شدن چربی ها را افزایش میدهد.

تمام ترکیبابت مکمل گلی گیاهی‌بوده‌ و هیچ‌گونه مواد افزودنی شیمیایی ندارد .

 

مواد تشکیل دهنده پاستیل گلی :

سرکه سیب (بخوانید: سرکه سیب برای لاغری و بهترین زمان مصرف)

ویتامین های گروه ب

 

فرمول خاص مکمل گلی :

این‌پاستیل لاغری از مقدار بسیار‌ زیادی ویتامین های‌ گروه ب تشکیل شده است ، که این ویتامین در سوخت و ساز سلامت قلب و عروق سلامت‌ پوست‌و‌ مو … نقش دارند .

 

فواید سرکه سیب :

قرص سرکه سیب گلی

بهبود‌قند خون :

تحقیقات نشان میدهد که سرکه‌ی سیب به کنترل میزان قند خون افراد دیابتی کمک می‌کند. برخی از تحقیقات نشان داده‌اند که مصرف سرکه‌ی سیب پس از یک وعده‌ی غذایی پر کربوهیدارت می‌تواند حساسیت به انسولین را به میزان ۳۴% افزایش داده و سطح قند خون را به میزان قابل توجهی کاهش دهد.

 

کاهش کسترول خون :

بسیاری از تحقیقات بین افراد مختلف نشان میدهد که افرادی که سرکه سیب مصرف کرده اند نسبت به بقیه از‌ چربی خون‌ کمتری برخوردار بوده اند . سرکه سیب به تجزیه چربی ها کمک‌میکند و تری‌ گلیسید خون‌ را کاهش میدهد .

 

 

 

 

افزایش احساس سیری :

سرکه‌ی سیب برای کمک به کاهش وزن و افزایش چربی سوزی در بسیاری از موارد به خصوص قرص های لاغری مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ سرکه سیب باعث می‌شود که احساس سیری بیشتری داشته باشید. مصرف سرکه‌ی سیب به شما کمک می‌کند تا کالری کمتری مصرف کنید مصرف کالری کمتر در نهایت باعث کاهش وزن بیشتر میشود .

 

 

کاهش علائم پیری :

با بالا رفتن سن‌‌ ،علائم پیری مثل چین و چروک پوست نیز نمایان می‌شود. آنتی‌اکسیدان موجود در سرکه‌ سیب می‌تواند از پیری زودرس جلوگیری کند و حتی به کاهش سرعت پیری نیز کمک کند توانایی سرکه‌ سیب در حفظ تعادل بازی/ اسیدی در بدن نیز نقش مهمی در این خصوص ایفا می‌کند.

 

ویتامین های گروه ب :

چگونه ویتامین‌های گروه B بر متابولیسم تاثیر می‌گذارند و به کاهش وزن کمک می‌کنند؟

برخی از ویتامین‌ها و مواد معدنی وجود دارند که به تقویت متابولیسم و کاهش وزن  کمک می‌کنند.

فرآیند متابولیسم با هضم مواد غذایی به بدنتان کمک می‌کند تا کالری دریافتی را به جای چربی تبدیل به انرژی کند.

نحوه مصرف سرکه سیب گلی

متابولیسم سریع کالری‌ها را با سرعت بیشتری می سوزاند و این باعث می‌شود که کمتر نسب به قبل دچار افزایش وزن شوید.

بسیاری از ویتامین ها در فرایند چربی سوزی نقش موثری بازی میکنند مهم ترین ان ها ویتامین های گروه ب‌ هستند

 

ویتامین ب از جمله ویتامین‌های ضروری برای سلامت بدن است که نقش مهمی در متابولیسم ، رشد و تکثیر سلول‌ها دارد. دستگاه ایمنی بدن، سیستم عصبی، پوست و ماهیچه‌ها برای آنکه بتوانند عملکرد خوبی داشته باشند به شدت به این ویتامین وابسته هستند.

این گروه از ویتامین‌های محلول در آب، نقش حیاتی در فرآیند سوخت و ساز بدن دارند. شاید به همین دلیل است که گفته می‌شود این ویتامین نقش موثری در فرآیند کاهش وزن و لاغری دارد.

ویتامین B انواع مختلفی دارد، از جمله B1,B3,B9,B12,… که معمولاً در مواد غذایی یافت می‌شوند. ولی ویتامین‌های این گروه، به شکل مکمل‌های خوراکی و آمپول نیز در بازار موجود هستند.

برخی از گروههای سنی مثل زنان باردار، کودکان و افراد مسن نیاز بیشتری به این ویتامین دارند. البته در اینجا باید بگوئیم که بروز برخی بیماری‌ها مانند ایدز و یا مصرف الکل می‌تواند جذب انواع ویتامین‌های ب را در بدن مختل کند.

 

ویتامین‌های گروه  مثل ب۶ و ب۱۲ نقش مهمی در فرآیندهای متابولیکی بدن دارند کمبود یکی از ویتامین‌های گروه B می‌تواند بر سایر ویتامین‌های دیگر تأثیر بگذارد و متابولیسم فرد را دچار اختلال کند.

 

ویتامین b1

ویتامین ب‌۱ یا همان تیامین نقش مهمی در فرایند چربی سوزی‌دارد و به سوخت و ساز کربوهیدرات ها سرعت میبخشد

 

ویتامین b2

 

ویتامین ب ۲ در فرایند های تقسیم سلولی نقش بسیار مهمی دارد و همچنین در فرایند تجزیه چربی ها و‌کربوهیدارت ها و پروتئین ها نیز دخالت دارد

 

ویتامین ب ۶ :

پیریدوکسین نام دیگر ویتامین B6 است. این ویتامین به بدن در تعادل سدیم و پتاسیم کمک می‌کند تا روی عملکرد بافت ها و اندام‌ها تأثیر مناسب بگذارد. دریافت مقدار کافی ویتامین B6 با کاهش خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی و سایر بیماری‌های قلبی عروقی همراه است

 

 

ویتامین ب ۱۲

 

ویتامین ب ۱۲ یکی از موثر ترین ویتامین ها در صنعت قرص های لاغری و یکی از کلیدی ترین عناصر تشکیل دهنده پاستیل گلی است. بدن به تنهایی نمی‌تواند B12 تولید کند و باید آن را از مواد غذایی یا مکمل‌ها دریافت کنید. کوبالامین که با نام ویتامین B12  میشناسیم بر عملکرد سالم مغز تاثیر گذاشته و سیستم عصبی را تقویت می‌کند؛ متابولیسم سلولی را تنظیم کرده و در تبدیل اسیدهای چرب به انرژی نقش دارد.

ویتامین B12 به‌عنوان یک عنصر مهم در نحوه جذب مواد مغذی در بدن و تنظیم متابولیسم به کاهش وزن کمک می‌کند و به جای تبدیل این مواد مغذی به چربی آن‌ها را به انرژی مورد استفاده برای بدن تبدیل می‌کند.

 

پاستیل سرکه سیب گلی با ترکیب این دو ماده بسیار موثر علاوه بر چربی سوزی‌ و رسیدن شما به اندام دلخواهتان به سلامت عمومی بدن هم کمک میکند.

 

برای خرید پاستیل سرکه سیب گلی، میتوانید به وبسایت معتبر رویال اسلیمینگ مراجعه کنید. در رویال اسلیمینگ قرص لاغری لین بین، قرص هیرتامین اصل، محصولات مای ویتامینز و آیوی بیرز و سایر محصولات را بصورت ۱۰۰% اورجینال و با بهترین قیمت خریداری کنید.

 

 

 

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 452 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 17 فوریه 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.