کاج سبز چه زمانی به کلید کمپکت اشنایدر نیاز داریم؟ - کاج سبز

شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که چه زمانی به کلید کمپکت اشنایدر

نیاز داریم؟امروزه با گسترش تجهیزات الکتریکی در حوزه ی برق و صنعت ، بیش از هر زمان دیگری به تجهیزات کاربردی تر مانند کلید کمپکت اشنایدر نیازمندیم که با استفاده از آن  بتوانیم قطع یا وصل مدار الکتریکی را برعهده بگیریم  و بدون دردسرهای اضافی از اضافه بار و اتصال کوتاه جلوگیری کنیم.

احتمالا می دانید تجهیزات و کلید های بسیاری برای جلوگیری از اتصال کوتاه و اضافه بار وجود دارد اما کلید کمپکت اشنایدر نسبت به تجهیزات دیگر برتری دارند .در این مقاله خواهیم گفت کلید کمپکت اشنایدر چه کاربردی دارد و از آن در چه مواقعی استفاده می شود همچنین اطلاعاتی که تا به حال در باره ی این وسیله ی الکتریکی نمیدانستید را در اختیارتان قرار می دهیم .همراه ما بمانید.

به کلید کمپکت اشنایدر(Circuit Breaker)  کلید اتوماتیک (MCCB) اشنایدر  نیز می گویند.وقتی صحبت از محافظت در برابر خطرات الکتریکی می شود امکان ندارد نام کلید کمپکت اشنایدر به گوشتان نخورده باشد این وسیله ی الکتریکی اکنون مرجع نهایی در سرتاسر جهان می باشد و توانایی آن برای محافظت در همه ی مکان ها، حتی در حساس ترین محیط ها اثبات شده می باشد چرا که اشنایدر پیشرفته ترین ویژگی های دیجیتال را به کاربرده است تا بهترین راندمان را برای مشتریان خود ارائه دهد.

 

کلید کمپکت اشنایدر از بزرگترین کابل های برق محافظت می کند همچنین توانایی این را دارد که جریان های بالا را حمل کند از این تجهیز الکتریکی می توان برای اتصال یا تعویض منبع نیز استفاده کرد البته به این موضوع نیز باید توجه کنید که کلید کمپاکت فقط برای جریان های بالا طراحی نشده است این کلید برای جریان های پایین نیز ساخته شده است

.برای تمامی متخصصان در این زمینه کلید کمپکت اشنایدر همانند حماسه ای از پیشرفت های نوآورانه به نظر می رسد که اطمینان و کارایی بالاتری را فراهم کرده است.

در تابلو صنعتی از فیوز استفاده کنیم یا کمپکت؟

در اکثر تابلوهای برق به خصوص در قسمت ورودی مدارد از کلید کمپکت اشنایدر استفاده می شود زیرا فیوز های تابلو برق نمی توانند حفاظت را به طور کامل انجام دهند و از طرف دیگر اگر نیاز به قطع همزمان سه فاز باشد ، نمی توان از فیوز و کلید فیوز استفاده کرد به همین دلیل از کلید کمپکت اشنایدر استفاده می کنیم .این کلید ها برای محدوده وسیعی از فرکانس و ولتاژ در تابلو برق مورد استفاده قرار می گیرد.

یکی از دلایل آتش سوزی و خطرات احتمالی در اتصالات برقی استفاده نکردن از تجهیزات ضروری الکتریکی می باشد شما با استفاده از کلید کمپکت اشنایدر می توانید مانع از به وجود آمدن این خطرات بشوید و از مال و جان خود محافظت کنید.

از مزیت های دیگر کلید کمپکت اشنایدر مجهز به نشت جریان ، مجهز به آمپر ولت و مجهز به مانیتورینگ بودن آن را می توان نام برد.

کلید های اتوماتیک کمپکت اشنایدر به دو گروه تقسیم می شوند اولین گروه به صورت کلید اتوماتیک کمپکت غیر قابل تنظیم و دیگری کلید اتوماتیک کمپکت قابل تنظیم می باشد.

 

کد خوانی در هنگام خرید کپمکت اشنایدر

هر کلید چنیدین پارامتر مهم دارد که هنگام خرید باید به آنها توجه نمایید .اولین پارامتری که در هنگام خرید کلید کمپکت باید به آن توجه کنید جریان نامی کلید است جریان نامی، جریانی است که به طور مداوم از کلید عبور می کند بدون اینکه کلید مداررا قطع کند.

دومین پارامتر قدرت قطع کلید است. قدرت قطع میزان آمپری است که بدون این که کلید آسیبی ببیند مدار را قطع می کند.

سومین پارامتر ولتاژ نامی کلید است ، که ولتاژ خط به خط سه فاز ورودی کلید است.

علاوه بر سه پارامتر گفته شده شما عزیزان باید به ابعاد کلید کمپکت نیز توجه کنید ابعاد و سایر مشخصات فنی انواع کلیدها را می توانید در سایت تهران اشنایدر مشاهده بفرمایید.

یک نکته ی مهم در هنگام خرید کلید کمپکت اشنایدر وجود دارد! هر کدام از این تجهیزات کد فنی خاص خود را دارند که هنگام خرید باید بتوانید کدخوانی کنید و آن را ترجمه کنید تا بتوانید انتخاب درست برای خرید این محصول داشته باشید.

برای درک بهتر این موضوع برای شما مثالی می زنیم و آن را برای شما ترجمه می کنیم  فرض کنید کلید اتوماتیک NSX100B را در اختیار دارید این سری رنج ۱۶ تا ۶۳۰ آمپر را پوشش می دهد و یکی از سری های پر کاربرد و پر فروش اشنایدر می باشد  که بسیار قوی طراحی شده است و عمر طولانی دارد.

آمپر دقیق کلید ، از روی کد ال وی آن مشخص می شود و حرف آخر ، قدرت قطع کلید را مشخص می کند . مهم ترین مشخصه ی کلید، حرف آخر کد است که باید به آن توجه کنید.برای سری NSX100B که حرف آخر آن B  می باشد می توانید متوجه شوید که این کلید ۲۵ کیلو آمپر است و اگر حرف آخر F  باشد این کلید ۳۶ کیلو آمپر ، اگر N باشد ۵۰  کیلو آمپر و اگر H باشد ۷۰ کیلو آمپر می باشد.

چرا کمپکت اشنایدر را از تهران اشنایدر خریداری کنیم؟

مطمئنا شما به دنبال نمایندگی هستید که به راحتی و با اطمینان کامل بتوانید از آن تجهیزات الکتریکی خود را به صورت اینترنتی بخرید . چرا که خرید اینترنتی موجب صرفه جویی در زمان و هزینه ها می شود .

خرید اینترنتی در زمینه ی تجهیزات و وسایل الکتریکی امروزه افزایش پیدا کرده است .

تهران اشنایدر یکی از نمایندگی های اشنایدر می باشد که اعتماد مشتریان خود را جلب کرده است و آن ها به راحتی و با اطمینان کامل تجهیزات الکتریکی مورد نظر خود را خریداری می کنند .از دلایلی که مشتریان به تهران اشنایدر اعتماد کرده اند :ارسال به موقع ، کیفیت بالای محصولات، کامل بودن محصولات در زمینه ی تامین قطعات می باشد.

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 365 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 6 ژوئن 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.