کاج سبز کاراته قهرمانی آسیا| صعود ۵ نماینده امید ایران به فینال - کاج سبز

پایگاه خبری فوتبالی- سومین روز مسابقات کاراته قهرمانی آسیا با صعود ۵ نماینده دیگر کاراته ایران در رده سنی امید به فینال آغاز شد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، مسابقات کاراته قهرمانی آسیا ۲۰۲۱ در رده های سنی (نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان) به میزبانی آلماتی قزاقستان در حال برگزاری است. در آغاز روز سوم آتوسا گلشاد، مبینا حیدری، آیدا خوشبختی، محسن صفرنژاد و علیرضا حیدری در کومیته انفرادی رده امید راهی فینال شدند و زهرا بنیانی، مرتضی کریمی، محمدرضا سواری، هادی کیانی و امیر اسلامی نیز راهی دیدار رده بندی شدند.

نتایج مسابقات کومیته:

کومیته دختران رده امید

در رقابت‌های وزن ۵۵- کیلوگرم، زهرا بنیانی در دور نخست با نتیجه ۷ بر یک آمانگول دویسنبال از قزاقستان را شکست داد، اما با نتیجه ۸ بر صفر مغلوب تام هوآنگ از ویتنام شد و برای کسب نشان برنز راهی دیدار رده بندی شد.

مبینا حیدری در مبارزات وزن ۶۸- کیلوگرم، در دور نخست هالا القدی از فلسطین را با نتیجه ۸ بر صفر مغلوب کرد و با همین نتیجه در دیدار دوم نیز از سد لاورا علیکول از قزاقستان گذشت و فینالیست شد.

پیکارهای وزن ۶۱- کیلوگرم با صعود آتوسا گلشاد نژاد به دیدار نهایی پیگیری شد. کاراته‌کا کشورماندر بازی نخست پمون میسو از فیلیپین را شکست داد و در دور دوم نیز با برتری ۴ بر صفر برابر وود چومی از هنگ‌کنگ به برتری رسید.

آیدا خوشبختی در وزن ۶۸+ کیلوگرم بازی نخست خود را با نتیجه ۸ بر صفر مقابل سامیک جویتا از اندونزی پیروز شد و جواز حضور در فینال را کسب کرد.

کومیته پسران رده امید

در رقابت‌ها پسران و در وزن ۶۰- کیلوگرم، مرتضی کریمی پس از تساوی ۳ بر ۳ مقابل یوسف الصراف از کویت در سنشو پیروز شد. او در بازی دوم هم موفق شد با برتری ۴ بر ۲ پیلای سیوانسان از مالزی رو از پیش رو بردارد، اما در بازی سوم با نتیجه یک بر صفر مغلوب پان چنگ هو از هنگ کنگ شد و راهی  دیدار رده بندی شد.

محمرضا سواری در وزن ۵۵ -کیلوگرم ابتدا نوربلوت آدیلبک از قرقیزستان را با نتیجه ۹ بر ۳ شکست داد، اما در بازی دوم با نتیجه ۸ بر صفر مغلوب تام ژولامان بیگابیل از قزاقستان شد و برای نشان برنز در دیدار رده بندی حاضر خواهد شد.

در مبارزات  وزن ۶۷- کیلوگرم، هادی کیانی در بازی نخست محمود دایفلاح از فلسطین را با نتیجه ۲ بر صفر مغلوب کرد، اما  او نیز در مسابقه دوم با نتیجه ۲ بر صفر مقابل محمد عبدالعزیز از ازبکستان شکست خورد و راهی دیدار رده بندی شد.

اما در وزن ۸۴- کیلوگرم، امیر اسلامی در بازی نخست  با نتیجه ۲ بر یک مغلوب کملبک کابلانبک از قزاقستان شد و راهی دیدار رده بندی شد.

علیرضا حیدری نیز در وزن ۷۵- کیلوگرم در بازی نخست با برتری ۲ بر یک اسد بک فوتو از ازبکستان را شکست داد و در دور دوم نیز با شکست ۶ بر صفر چنگ تانگ یو از چین تایپه راهی فینال شد.

در وزن ۸۴+ کیلوگرم، علیرضا صفرنژاد با شکست ۷ بر صفر دنیشروی آروسوران از مالزی در بازی نخست راهی فینال شد.

مسابقات کاراته قهرمانی آسیایی ۲۰۲۱ در تمام رده‌های سنی (نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان) در دو بخش کاتا و کومیته از ۲۷ آذر  تا اول دی‌ماه در شهر آلماتی قزاقستان برگزار می‌شود.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 110 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 26 ژانویه 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.